چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

واحد الفین پتروشیمی ایلام مردادماه راه‌اندازی می‌شود
رییس راه‌اندازی الفین پتروشیمی ایلام گفت: واحد الفین پتروشیمی استان به عنوان بزرگترین واحد الفین غرب کشور پس از سال‌ها انتظار مردم در اواسط مرداد سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا،همایون جمشیدیان روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: کسری مواد برای راه اندازی این واحد تامین و هفته‌ آینده استارت کمپرسور 301 زده خواهد شد.

وی به مراحل نهایی و فرایند راه‌اندازی الفین اشاره کرد و افزود: پس از 25 روز هوادهی خروجی کمپرسر کرک و مسیرهای پایین دست این کمپرسور، کمپرسورهای اتیلن و پروپیلن در سرویس قرار خواهد گرفت و با انجام این فعالیت ها ، خوراک‌ دهی به کوره آغاز می‌شود.

رییس راه‌اندازی الفین پتروشیمی ایلام تاکید کرد :پیشرفت نهایی واحد الفین حدود 98 درصد است و این پروژه تا اواسط مرداد راه‌اندازی می‌شود.

جمشیدیان یادآور شد: با راه‌اندازی واحد الفین سالانه 458 هزار تن اتیلن، 124 هزار تن پروپیلن، 33 هزار تن Fuel Oil و 23 هزار تن هیدروژن تولید خواهد شد.

مجتمع پتروشیمی ایلام با حدود 2 هزار نیروی انسانی متخصص و کارگر، بزرگترین شرکت خصوصی در استان ایلام و همچنین بزرگترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور است.

در صورت بهره برداری از فاز دوم (واحد الفین)، پتروشیمی ایلام ظرفیت تولید به 450 هزار تن اتیلن در سال خواهد رسید.

طرح احداث پتروشیمی ایلام پس از مطالعات فراوان در شرکت ملی پتروشیمی به تصویب رسید و در سال 81 عملیات احداث این مجتمع پتروشیمی در بخش چوار در زمینی به مساحت 122 هکتار در فاصله 18 کیلومتری از شهر ایلام آغاز شد.

این مجموعه با هدف اشتغال زایی و رونق اقتصادی احداث شده و تا امروز شرایط اشتغال برای بالغ بر 2190 نفر را بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم آورده است.

بیش از 3.5 درصد از ذخایر نفتی و 11 درصد از ذخایر گازی کشور در استان ایلام قرار دارد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟