جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تولید پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام از یک میلیون تن گذشت
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: تولید پلی‌اتیلن سنگین این مجتمع در گریدهای مختلف از مرز یک میلیون تن گذشت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شانا، آرش خزایی با بیان اینکه این موفقیت ارزشمند حاصل خودباوری، تلاش و دانش متخصصان داخلی است، یادآور شد: واحد HDEP پتروشیمی ایلام سال 93 به بهره‌برداری رسید. ظرفیت تولید این واحد 300 هزار تن در سال و 40 تن در ساعت است که با راه‌اندازی واحد الفین به سالانه 450 هزار تن افزایش یافته است.

وی به راه‌اندازی واحد الفین و تولید 750 هزار تن محصول در سال شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز و سوخت مایع اشاره کرد و ادامه داد: راه‌اندازی دو واحد الفین و شیرین‌سازی با توان متخصصان داخلی و بدون حضور سازندگان و کارشناسان خارجی و در شرایط تحریم‌های ظالمانه صورت گرفت.

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام افزود: با احداث صنایع تکمیلی در پایین‌دست پتروشیمی، ضمن ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی، اشتغال استان متحول خواهد شد.

خزایی میزان اشتغال نیروهای بومی استان و منطقه در پتروشیمی ایلام در سطوح کارفرما را 90 درصد و پیمانکاری را بیش از 95 درصد عنوان کرد و گفت: الفین سیزدهم تنها واحد الفین کشور است که بدون حضور خارجی‌ها راه‌اندازی شده است.

رضا کاکایی، رئیس واحد HD مجتمع پتروشیمی ایلام نیز تصریح کرد: از سال 92 که واحد HDEP وارد مدار تولیدشده تا 16 دی‌ماه 1399، بیش از یک میلیون و 41 هزار تن محصول تولید شده است.

وی ظرفیت دریافت خوراک را 40 تن در ساعت عنوان کرد و ادامه داد: با همت همکاران واحد HD رکورد اخذ خوراک به میزان 41 تن در ساعت نیز ثبت شده است.

کاکایی به ثبت رکورد 120 روز تولید پایدار بدون وقفه پلی‌اتیلن سنگین در سال جاری اشاره و اظهار کرد: از فروردین امسال تا امروز 133 هزار تن محصول در گریدهای فیلم، لوله، تزریقی و بادی تولید شده است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟