جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چالش در صنعت پتروشیمی هند به دلیل شیوع ویروس کرونا
تولید و تقاضای محصولات پتروشیمی در هند طی هفته‌های آینده به دلیل اعمال محدودیت‌ها و مقررات منع رفت‌وآمد به دلیل گسترش ویروس کرونا با مخاطره جدی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، دولت هند اعلام کرد که بخش‌ها و خدمات دهلی‌نو تا پایان ماه مارس تعطیل خواهد بود و این شرایط کل کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

یک مسئول در یکی از واحدهای کراکر در شمال هند اعلام کرد که واحدهای کراکر همچنان در حال فعالیت هستند، اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود حمل‌ونقل محصولات در این شرایط با مشکل رو‌به‌رو شود، در حال ذخیره‌سازی هستیم.

واحدهای کراکر و پایین‌دست در شمال و غرب هند به عملیات تولید خود ادامه می‌دهند.

تولیدکنندگانی مانند شرک دولتی ایندین اویل (آی‌او‌سی) و ریلاینس اینداستریز (آر‌آ‌ی‌ال) که دارای واحدهای کراکر و بخش‌های پایین‌دست مانند پارازایلین (PX) اسید ترفتالیک خالص (PTA)، مونواتیلن گلیکول (MEG) و پلیمرها در شمال و غرب هند هستند، همچنان در حال تولید هستند.

تولید واحد کراکر شرکت دولتی ایندین اویل یک با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن در پانی‌پات ادامه دارد، در حالی که شرکت دولتی توزیع‌کننده گاز جیل سالانه 900 هزار تن اتیلن از دو واحد کراکر در ایالت شمالی آتر پرادش تولید می‌کند.

شرکت ریلاینس اینداستریز چهار واحد کراکر در ایالت‌های غربی گجرات و ماهاراشترا با ظرفیت تولید سالانه سه میلون و 500 هزار تن اتیلن دارد که بیشتر برای تولید بخش پایین‌دست استفاده می‌شود.

عملیات در پتروشیمی هالدیا با ظرفیت تولید سالانه 700 هزار تن اتیلن کراکر و واحدهای پایین دست در شرق ایالت بنگال غربی ادامه دارد، هر چند که در این ایالت محدودیت‌هایی برای مردم و خدمات اعمال شده است.

با این حال تعطیلی بخش‌ها و خدمات غیرضروری که از هفته گذشته وضع شده است و احتمال تعطیلی شهرهای بزرگ در روزهای آینده، می‌تواند موانعی برای بخش‌های حمل‌ونقل و توزیع محصولات شیمیایی نظیر متانول و پلیمرها ایجاد کند.

یک تولیدکننده اعلام کرد: حمل‌ونقل با بسته شدن مرزهای و اعمال محدودیت‌ها دشوار می‌شود ، همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مواد شیمیایی از طریق شبکه زمینی حمل‌ونقل که 29 ایالت هند را پوشش می‌دهد، انجام می‌شود.


 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟