جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

قیمت اتصالات پلی اتیلن
محاسبه قیمت اتصالات پلی اتیلن کمی پیچیده تر از قیمت لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد. اتصالات پلی اتیلن به دلیل متنوع بودن در نوع و تنوع در مدل دارای قیمتهای مختلفی است.

لازم به ذکر می‌دانیم که تمامی فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت لوله پلی اتیلن و مشخصا مواد اولیه پلی اتیلن در لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن نیز تاثیر گذار می‌باشد.

اتصالات پلی اتیلن در خطوط لوله پلی اتیلن نقش مهمی دارند و اکثر اشکالات و خرابی‌ها در خطوط لوله پلی اتیلن در محل‌های اتصالات می‌باشد.

از اینرو در تهیه اتصالات پلی اتیلن نهایت دقت و وسواس را داشته باشید که کیفیت اتصالات می‌تواند کارکرد کل خط را تحت تاثیر قرار دهد.


لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن شامل قیمت انواع اتصالات زیر می‌باشد:

- قیمت اتصالات تزریقی
- قیمت اتصالات سفارشی و مایتری
- قیمت اتصالات الکتروفیوژن
- قیمت اتصالات کاروگیت دوجداره
- قیمت اتصالات پیچی
- قیمت اتصالات فاضلابی

توجه داشته باشید که ارزان خریدن و مخصوصا خیلی ارزان خریدن به منزله خریدی خوب و تهیه کالایی با کیفیت و مناسب نیست و در محصولات پلی اتیلن، قیمت اتصالات پلی اتیلن در لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن نباید از مواد پلی اتیلن کمتر باشد چون در تمامی استانداردها مشخصا ذکر شده است که از مواد اولیه نو باید استفاده گردد.

در ادامه مطلب به صورت جداگانه اتصالات پلی اتیلن و شیوه‌ی تعیین قیمت اتصالات را توضیح می‌دهیم:

قیمت اتصالات تزریقی

قیمت اتصالات تزریقی در لیست قیمت پایین‌ترین بها را در میان اتصالات پلی اتیلن را دارند و این اتصالات، بیشتر برای کاربردهای معمولی و فشارهای کاری پایین بکار می‌روند، اتصالات تزریقی اغلب با مواد پلی اتیلن معمولی و نه چندان مناسب (مواد ایرانی و مواد بازیافتی) تولید می شوند و فرایند تولید آنها بگونه‌ای است که امکان وجود مشکل و اختلال در بافت آنها وجود دارد.

لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن نیز وجود دارد و فروشندگان آنها به صورت برنامه‌ای از پیش تعیین شده آنها را تولید می‌کنند و در انبارهای خود به‌ صورت دپو شده موجود دارند به این دلیل تهییه و ارائه قیمت آسانتر می‌باشد و از ثبات قیمتی بیشتری برخوردار هستند.

قیمت اتصالات سفارشی و مایتری

قیمت اتصالات سفارشی با قیمت لوله پلی اتیلن رابطه مستقیم دارد. اتصالات مایتری در کارخانه پارس اتیلن کیش از همان جنس لوله پلی اتیلن و با همان مواد اولیه که لوله تولید شده است تولید می‌گردد و این اتصالات طبق مجموعه استانداردهای DIN 16963 تولید و عرضه شده و در تمامی زوایا و اندازه‌های درخواستی مشتریان و طبق سفارش آنها تولید می‌شود.

با توجه به توضیحات بالا قیمت اتصالات پلی اتیلن سفارشی را نمی‌توان به صورت لیست قیمت اتصالات ارائه نمود و متقاضیان باید لیستی از اتصالات مورد نیاز خود را برای واحد فروش ارسال و قیمت‌ها را پس از محاسبه به همراه زمان تحویل دریافت کنند.

قیمت اتصالات الکتروفیوژن

قیمت اتصالات الکتروفیوژن رابطه مستقیمی با نرخ ارز دارد و بالاترین میزان تغییر را در لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن دارند، قیمت این اتصالات به دلیل اینکه اکثرا و انواع با کیفیت و سایزهای بزرگ آن وارداتی می‌باشد به نرخ ازر بستگی دارد.

اتصالات الکتروفیوژنی که در ایران تولید میشوند همانند اتصالت تزریقی از مشکلات عدیده‌ی فرایند تولید و مواد اولیه نامرغوب رنج میبرند و توصیه می شود در صورت لزوم از اتصالت الکتروفیوژن وارداتی با برندهای شناخته شده و دارای استانداردهای بین‌المللی استفاده شود.

قیمت اتصالات الکتروفیوژن نسبت به دیگر انواع اتصالات از بهای بالاتری برخوردار است و اگر این اختلاف قیمت برای پروژه و کارفرما زیاد است (در صورت امکان و با تائید مشاور پروژه) پیشنهاد می‌شود از اتصالات مایتری که قیمت مناسبتری دارند استفاده شود که کیفیت کار خط لوله نیز افت نکند.

به هر روی ارائه قیمت در لیست قیمت اتصالات الکتروفیوژن به فاکتورهای ذیل بستگی دارد: قیمت مواد اولیه، قیمت ترانزیت و نرخ ترخیص و گمرکات داخلی، نرخ امور قانونی و وجوهاتی که بنادر کشور مبدا دریافت می‌کنند، هزینه‌های تخلیه و بارگیری در بنادر کشور مبدا و بنادر کشور ایران، هزینه‌های سربار

قیمت اتصالات کاروگیت دوجداره

اتصالات دوجداره کاروگیت به صورت سفارشی و همانند اتصالات مایتری در لوله‌های تکجداره تولید می‌گردد و از همان جنس لوله‌های تولید شده بوسیله ماشین‌آلات هیدرولیک و برنامه ریزی شده تولید می‌شوند.

قیمت اتصالات لوله کاروگیت در رابطه مستقیم با قیمت لوله دوجداره کاروگیت می‌باشد و میزان زمان و مراحل جوشکاری نیز در تعیین قیمت اتصالات موثر می‌باشد.

قیمت اتصالات پیچی پلی اتیلن

قیمت اتصالات پیچی با توجه کابردشان در اندازه‌های کوچک و فشارهای کاری پایین از قیمت نازلی برخوردار هستند، این اتصالات عموما برای سیستم‌های آبرسانی و آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغات استفاده می‌شود و در سیستم‌های آبیاری به تعداد زیاد مورد نیاز می‌باشند، اتصالات پیچی پلی اتیلن به صورت تزریقی تولید می‌شوند و در ایران عموما از مواد مرغوب و درجه یک جهت تولید آنها استفاده نمی‌شود و در خرید و تهییه آنها باید به برند و سابقه کارخانه تولید کننده توجه نمائید و عموما این اتصالات در بازارهای متفرقه کشور به وفور یافت می‌شود و از فروشنده حتما مدارک اصالت محصول را بخواهید ،قیمت اتصالات پلی اتیلن در لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن و هرگونه محصول پلی اتیلنی نباید از قیمت مواد پلی اتیلن در بورس کمتر باشد.

قیمت اتصالات فاضلابی

با توسعه و ساخت شبکه فاضلاب شهری در شهرهای بزرگ و جدید میزان مصرف اتصالات دوجداره فاضلاب رشد چشمگیری داشته است و این اتصالات به صورت تزریقی و با فرم کنگره‌ای (کاروگیت) و تک جداره تولید می‌شوند.

این اتصالات دارای قیمتی بالا و یا قیمتی پابین می‌باشد, بدلیل اینکه این اتصالات در زیر زمین و برای فاضلاب کار می‌شود و به مواد اولیه آن مستربچ رنگی (رنگدانه و پرکننده) اضافه می کنند و در تولید آنها از مواد اولیه مناسبی استفاده نمی‌کنند و بسیاری از تولید کنندگان نامعتبر و افراد سود جو به تولید این گونه اتصالات می‌پردازند و به بازار ارائه می‌کنند.

قیمت اتصالات فاضلابی می‌تواند راهنمای شما در تشخیص محصول خوب و قابل قبول از اتصالی نامرغوب باشد.



منبع: پارس اتیلن کیش

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟