شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

محدودیت عرضه حاکم بر بازارهای پی وی سی آسیا
پلاستیک فارموسای تایوان (FPG) در نظر دارد از 10 سپتامبر واحدهای تولید PVC ، VCM و EDC خود را به منظور انجام تعمیر و نگهداری خاموش کند.

گروه ترجمه ویکی پلاست: پس از اعلام قیمت‌های ماه اکتبر توسط یک تولیدکننده بزرگ تایوانی، فعالان بازار PVC در چین، هند و آسیای جنوب شرقی گمانه زنی در مورد این بازار در بحبوحه محدود شدن عرضه آغاز کرده اند.


این شرکت بزرگ تایوانی برای قیمت‌های پیشنهادی PVC خود در ماه سپتامبر افزایش 30 دلار در هر تن را اعمال کرده بود، حرکتی که بیشتر تامین کنندگان در سراسر آسیا از آن تبعیت کردند.

خریداران، به ویژه در هند، پس از انعقاد معاملات ماه سپتامبر، به نرخ های پیشنهادی جدید تن دادند.

چشم انداز اکتبر تحت تاثیر محدودیت عرضه

محدودیت عرضه همچنان عامل اصلی تعیین جهت بازار برای ماه اکتبر است و فعالان بازار تجدید قیمت‌ها و یا افزایش جزیی را پیش بینی می کنند.

منبع آگاه یک تولید کننده ژاپنی اظهار داشت "با توجه به تعطیلی‌های پیش‌رو برای واحدهای تولیدی آسیا محدودیت عرضه همچنان ادامه خواهد یافت و بازار تقاضا بد نیست زیرا خریداران ترجیح می دهند برای مواجهه با کمبود عرضه آمادگی داشته باشند. ما معتقدیم که قیمت PVC در ماه اکتبر ممکن است باز هم افزایش یابد."  

گروه پلاستیک فارموسای تایوان (FPG) در نظر دارد از 10 سپتامبر واحدهای تولید PVC ، VCM و EDC خود را به منظور انجام  تعمیر و نگهداری خاموش کند.

افزایش بهای مونو وینیل کلراید در بازار اسپات

داده های شاخص قیمت ChemOrbis حاکی از آن است که میانگین هفتگی قیمت VCM در بازار اسپات بر اساس CFR چین، در مقایسه با هفته گذشته، در حدود 60 دلار در هر تن افزایش یافته است. این افزایش قابل توجه نیز به دلیل محدودیت عرضه است.

پایان فصل باران

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده جهت بازار برای ماه آینده نزدیک شدن پایان فصل باران های موسمی در هند و برخی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است.

طبق اظهارات چند فعال بازار رونق تقاضا در بازار اصلی هند تأمین كنندگان آسیایی PVC را ترغیب می کند تا موضع قاطعانه خود را در قیمت گذاری ماه اكتبر حفظ كنند."

آن روی سکه

کاهش ارزش ارز، تشدید تنش‌های تجاری و نگرانی‌های روز افزون در مورد اقتصاد جهانی عوامل دیگری هستند که در جهت بازار آینده را تعیین می‌کنند.

به گفته یک معامله‌گر هندی کاهش ارزش روپیه روند صعودی را محدود می کند زیرا توان خریداران برای خرید کالای وارداتی محدود می شود. از این رو ممکن است در ماه اکتبر شاهد تکرار قیمت‌های ماه گذشته و یا افزایش اندک قیمت های جدید باشیم.

ممکن است شاهد روندی مشابه در چین و چندین کشور جنوب شرقی آسیا باشیم زیرا کاهش ارزش پول محلی خریداران را در مورد خریدهای جدیدشان محتاط می کند.

هفته گذشته و با کمرنگ شدن امیدها برای به نتیجه رسیدن مذاکرات میان آمریکا و چین، یوان چین به شدت کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا در 11 سال گذشته رسید.

علاوه بر این، با نزدیک شدن تعطیلات روز ملی چین، پیش بینی می شود که فعالیت های تجاری این کشور در هفته‌های آتی با رکود مواجه شود.

تعطیلات روز ملی چین معروف به هفته طلایی از اول اکتبر آغاز می شود و حدود یک هفته طول می کشد که در طی این مدت فعالیت‌های تجاری کاهش می یابد.
 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟