پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ثبت فقط هزار متر تقاضا برای سالن 8 و 9 ایران پلاست/ آمارهای مقایسه ای چه می گویند؟
عصر دیروز بود که ستاد برگزاری ایران پلاست اعلام کرد تا ساعت 20 (دیروز)، جاماندگان از جانمایی می توانند از سالن 4 هزار متری 8 و 9، غرفه دلخواه خود را انتخاب کنند، اما برای فضای 4 هزار متری سالن اعلام شده، تنها یک هزار متر تقاضا ثبت شد.

به گزارش ویکی پلاست، آمار مقایسه ای بین دوره دوازدهم و سیزدهم ایران پلاست، نشان می دهد طی دوره گذشته ایران پلاست (دوازدهم) برای گروه مواد اولیه از 8.400 متر تقاضا، 91 درصد به ثبت غرفه انجامید و 7.700 متر غرفه به متقاضیان تعلق گرفت؛ یعنی 700 متر از تقاضاها به سرانجام نرسید.

بر اساس تجربه دوره پیش، برگزارکنندگان، همان 91 درصد تقاضا از فضای نمایشگاه را (6.700 متر) را برای این دوره اختصاص دادند.

در گروه ماشین آلات، سال گذشته 80 درصد تقاضای سالن ها تکمیل شد و 20 درصد تقاضاها به خرید غرفه منتهی نشد.

برای این دوره 94 درصد تقاضای گروه ماشین آلات از هر دو انجمن (7100 متر از هر دو انجمن) 6.700 متر فضا در نظر گرفته شده است، این در حالیست که سال گذشته 5.600 متر توسط ماشین سازان، اختصاص یافته بود.

بر اساس آمارهای سال گذشته، در گروه محصولات 15.500 متر تقاضا ثبت شده بود که 62 درصد آن به خرید غرفه انجامید. یعنی 9.700 متر شرکت کردند و 10 درصد فضای سال گذشته ایران پلاست خالی ماند.

امسال به گروه محصولات، از 22 هزار متر تقاضای ثبت شده تا کنون به 13.100 متر فضا، غرفه اختصاص یافته است.

به اذعان برگزارکنندگان، صرفا وجود تقاضا به معنی ثبت غرفه نیست و خالی ماندن سالن 8 و 9 در مهلت در نظر گرفته شده امروز، نشان از واقعی نبودن تقاضاها دارد.

به گزارش ویکی پلاست این احتمال وجود دارد که اعلام مختلط بودن سالن 8 و 9، انگیزه متقاضیان را برای حضور در این سالن، کم کرده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
متقاضی پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
آنچه انگیزه را کم کرده رفتارهای مسئولین این دوره است.مثلا غرفه های زیر 36 متر را اجبارا پیش ساخته کرده اند.که نوعی منافع انحصاری هم ظاهرا برای اشخاصی ایجاد شده است. غرفه های بالای 36 متر هم اغلب بسیار بزرگتر از نیاز شرکت ها هستند.
متقاضی هم که در فشار برگزار کننده با گرفتن غرفه بسیار بزرگتر از نیازش و صرف هزینه بسیار بالاتر برای غرفه و غرفه سازی یا از طرف دیگر در اختیار داشتن غرفه پیش ساخته و دور از شان خود روبروست ، عدم شرکت در نمایشگاه را برمی گزیند. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟