جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تامین تمام مواد پتروشیمی تا پایان شهریور ماه تحت پوشش سامانه افق قرار می گیرد
حبینی، معاون امور صنایع سازمان صمت استان تهران: تمام واحدهای صنعتی که مصرف موادپتروشیمی دارند می توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir نسبت به ثبت اطلاعات واحد خود اقدام کنند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، حبیبی گفت: این سامانه با هدف تسهیل تامین مواد اولیه پتروشیمی واحدهای صنعتی و حذف کردن دلالان و واسطه ها و جلوگیری از ایجاد نیاز کاذب در بازار آزاد راه اندازی شده و درنتیجه ارتباط مستقیم میان بخش تولید و بخش فروش مواد اولیه پتروشیمی را میسر می کند.

معاون امور صنایع گفت: براساس ابلاغیه وزارت صمت این سامانه بر مبنای فروش واحد های صنعتی ، مواد اولیه پتروشیمی این واحد ها را تامین و سهمیه های آتی شان را تعیین می کند.

وی افزود: به طور مثال اگر یک واحد تولیدی میزان نیاز خود به مواد اولیه را 100 واحد اعلام کند و 70 واحد از این 100 واحد را تولید کند و به فروش رساند و در سامانه جامع تجارت اطلاعات آن را دقیق به ثبت رساند مجددا همان 100 واحد را برای نیاز آتی آن واحد صنعتی تامین می کند.

اما اگر از این 100 واحد تنها 50واحد آنرا تولید کرد و به فروش رساند برای ماه بعد تنها 70 واحد مواد اولیه تامین خواهد شد. براین مبنا اگر میزان فروش توسط واحد تولیدی دقیق اعلام نشود و یا کم اعلام شود به همان میزان سهمیه مواد اولیه آن نیزتامین خواهد شد

وی ادامه داد: بنابراین کلیه واحدهای صنعتی اعم از واحدهای حقیقی و حقوقی موظف اند اطلاعات واحد خودرا در سامانه جامع تجارت به طور دقیق ثبت کنندکه در آینده جهت تامین مواد اولیه از بورس دچار مشکل نشوند.

حبیبی گفت: آنچه که واحدها باید حتما مد نظر قرار دهند این است که تا پایان شهریور ماه تامین تمام مواد پتروشیمی تحت پوشش این سامانه قرار خواند گرفت.

ایشان گفتند: امیدوارم که در نیمه دوم سال جاری تعیین ظرفیت و سهمیه واحدهای صنعتی به صورت سیستمی صورت پذیرد و ارتباط با بورس کالا نیز سیستمی خواهد بود.

معاون امور صنایع با بیان اینکه سازمان بورس براساس خریدی که کارگزارن آن برای واحد های خود انجام میدهند گفت: زمینه ی تامین مواد اولیه ای که در بورس عرضه خواهد شد و مورد نیاز واحدهای تولیدی است ، هم تحت پوشش این سامانه قرار گیرند.

وی در پایان افزود : واحد های تولید در صورت بروز هر گونه مشکل و یا طرح سوال ، می توانند با مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت(افق) به شماره تلفن 02175492000 تماس حاصل نمایند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 86%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟