جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

نظر وزارت بهداشت در مورد سرطان زا بودن ظروف پلاستیکی یکبار مصرف
پس از چند مکاتبه و پیگیری خانه صنعت و معدن استان تهران از وزارت بهداشت، نهایتا وزارت بهداشت پاسخ سؤال خانه صنعت و معدن را داد.

به گزارش ویکی پلاست، سید محمد رضا مرتضوی در نامه 3 بهمن سال 1397، از رییس سازمان غذا و دارو خواست تکلیف شرکت های متعددی که با پروانه بهداشت و پروانه استاندارد، در حال تولید محصول هستند را در مورد اخبار ضد و نقیض از سرطانزا بودن این ظروف، صراحتا روشن کند.

این نامه دو نوبت دیگر هم، در تاریخ های 14 اسفند 97 و 5 تیرماه 1398 به رییس سازمان غذا و دارو و وزیر بهداشت پیرو خورد تا بالاخره وزارت بهداشت، نامه ای به تاریخ 18 اسفند سال 97!! را برای خانه صنعت و معدن ارسال کرد.

یعنی به عبارتی، در 29 تیرماه 98، نامه 18 اسفند 97 برای خانه صنعت و معدن ارسال شد. در این نامه که گویی در همان اسفند سال 97 صادر شده اما به دست خانه صنعت و معدن نرسیده آمده است:

محصولات پلیمری که دارای پروانه ساخت و با پروانه بهداشتی ورود هستند، ایمن، تلقی می شود و در صورتی که محصول فاقد پروانه بهداشتی ذکر شده باشد، از نظر این اداره کل مورد قبول نمی باشد.

در ابتدای این نامه می خوانیم: در خصوص سرطان زایی محصولات پلیمری یکبارمصرف به استحضار می رساند احتمال سرطان زایی محصولات پلاستیکی با میزان مهاجرت فلزات سنگین، اجزای مواد اولیه و افزودنی های شیمیایی استفاده شده در حین فراوری و تولید محصول مرتبط می باشد.

شایان ذکر است این موضوع در زمان صدور پروانه های بهداشتی بهره برداری و ساخت توسط این اداله کل و با معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی کشور مطابق با قوانین بین المللی مورد بررسی و آزمون قرار می گیرد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 45%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
رشیدی سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸
پروپلین یکموادشیمیاییست چه در کارخانه دارای دیوار کاشی تولید شود وچه درکارگاه دیوار اجری .هردو ازیک نوع دستگاه تولید میشود .حال خطرناک بودن ان از نظر سرطان بستگی به پروانه بهداشتی ندارد ارسال پاسخ
فلف یکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸
پروانه ساخت وبهداشتی بارشوه گرفته میشود. درضمن کسانی هم محصول این کار هستند هیچ تخصصی ندارند ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟