جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

۱۲ ویژگی آدم های سمی را بشناسید
آدم های سمی همه جا هستند. این طیف حضور گسترده‌ی آن‌ها ضرورت شناخت ویژگی آدم های سمی را بر ما آشکار می سازد. در خانواده، محل کار، خیابان و محل تحصیل در کنار شما زندگی می‌کنند و مدام در حال آزار شما هستند به طوری که نمی‌توانید با خونسردی از کنارشان بگذرید.

 آنها در حالی به زندگی شما پا می‌گذارند که فرصت موشکافی رفتارشان را از شما می‌گیرند و ذهن‌تان را به مسیری که می‌خواهند، هدایت می‌کنند. برای شما هم پیش آمده که با آرامش و شادی وارد محیط کارتان یا یک ‌مهمانی خانوادگی شوید و چند ساعت بعد با چهره‌ای گرفته و ذهنی پریشان به خانه بازگردید؟

۱۲روش برخورد با آدم سمی:

شاید خودتان هم ندانید که قدرت خارق‌العاده آدم‌های سمی بوده که حال‌تان را زیر و رو کرده و ممکن است این افراد ذهن شما را به شکلی شست و شو داده باشند که دلیلی برای شک کردن به حرف‌های‌شان پیدا نکنید.

آدم‌های سمی نه تنها بسیاری از ما را محاصره کرده‌اند، بلکه آنقدر قدرتمند و تاثیرگذار هستند که تنها با یک تماس تلفنی یا چند ساعت معاشرت، می‌توانند افکارمان را به هم بریزند. این یک ویژگی آدم های سمی است.

اگر تا امروز چیزی از این آدم‌ها نمی‌دانستید و به‌خاطر نداشتن همین شناخت اجازه می‌دادید که روی‌تان تاثیر بگذارند، در ادامه ۱۲ ویژگی آدم های سمی را بشناسید تا بتوانید با آن ها کنار بیایید.

۱.همیشه شاکی است

آنها همیشه دلیلی برای نالیدن دارند. از گرانی گرفته تا گرم شدن هوا یا صدای بنایی همسایه، همه موارد می‌توانند روز این آدم‌ها را خراب کنند و به سدی برای شادی‌های‌شان تبدیل شوند.

آدم‌های سمی نه‌تنها این دلیل‌ها را با خود از یک گفت‌وگو به گفت‌وگوی دیگر می‌برند، بلکه برای شریک کردن شما در حرف‌ها و افکارشان هم تلاش می‌کنند و به دنبال جلب تایید و همراهی شما هستند.

۲.دست از گله برنمی‌دارد

آدم‌های سمی هیچ مرزی برای بروز افکارشان ندارند. برای آنها مهم نیست که شما دوست صمیمی‌شان هستید یا فردی که در صف نانوایی می‌بینند. آنها به اندازه کافی افکار مسموم در ذهن‌شان دارند که در هر زمان و مکانی توانایی بروز آنها را داشته باشند.

۳.حرف توی گوشش نمی‌رود

این افراد به نصیحت مقاوم هستند. یعنی اگر یک روز تمام هم برای تغییر افکارشان با آنها صحبت کنید مدام با عبارت‌های «نه! آخه… » «ولی… » و… بحث را ادامه می‌دهند و به شما می‌گویند که تغییری در افکارشان صورت نگرفته. گذشته

۴.خودش را قربانی می‌داند

این آدم‌ها معتقــدند تلخی‌هایی که در سال‌های زندگی‌شان به آنها تحمیل شده، باعث سمی شدن‌شان شده؛ اما اگر به افکار و رفتارهای‌شان توجه کنید، می‌بینید که قابلیت تفسیر منفی هر رویداد ساده‌ای که دیگران به راحتی از کنارش می‌گذرند را دارند.

۴.آرزوهایش ناکام مانده

آدم‌های سمی یک کوله‌بار آرزوی ناکام دارند. آنها همیشه شکست‌های‌شان را دلیل سمی شدن‌شان معرفی می‌کنند اما اگر تک‌تک آرزوهای کوله‌بارشان برآورده شود، باز هم دلیلی دیگر برای منفی بافی را جایگزین آن آرزوها می‌کنند. آنها فقط به دنبال بهانه‌ای برای شکایت می‌گردند، نه یک دلیل واقعی.

۵.با خوش‌بین‌ها نمی‌نشیند

سمی‌ها از خوش‌بین‌ها بیزارند. آنها عاشق این هستند که یکی مثل خودشان در مقابل‌شان بنشیند و پا به پایشان منفی‌بافی کند.

آنها مثل آهن‌ربا آدم‌های شکست‌خورده و سمی را به خود جذب می‌کنند و از اینکه تنها فرد ناکام جهان نباشند، لذت می‌برند. سمی‌ها همیشه دوستان نزدیک و وفاداری برای هم هستند.

۶.از شکست استقبال می‌کند

در زندگی سمی‌ها برای شکست‌های تازه باز است. آنها همیشه در پوشش «من نفهمیدم» خودشان را به راهی وارد می‌کنند که به آنها برای نالیدن و منفی‌بافی فرصت تازه‌ای بدهد.

آنها همیشه راه‌های سخت را برای رسیدن به هدف انتخاب می‌کنند تا دلیل بهتری برای توجیح ناکامی‌ها داشته باشند.

۷.مدعی‌العموم است

اگر سمی‌ها در موردی خودشان صاحب رنج و شوربختی نباشند، به‌خاطر رنج دیگران از همه چیز شکایت می‌کنند و به جای اینکه سهم آدم‌ها در ناکامی‌های‌شان را در نظر بگیرند، زمین و زمان را متهم می‌کنند. آنها گاهی لباس سوپرمن را هم به تن می‌کنند و خود را به عنوان ناجی کسانی که در رنج هستند، معرفی می‌کنند.

۸.همه را متهم می‌کند

در شرایطی ساختارها و دیگران را دلیل ناکامی‌های خود می‌دانند که تلاشی برای بهبود وضع جهان به‌ خرج نمی‌دهند. آنها درحالی به‌خاطر کثیفی خیابان‌ها شهرداری و مردم را متهم می‌کنند که خودشان به راحتی قوطی نوشابه‌شان را در جوی آب پرت می‌کند.

۹.زبانش تلخ است

آنها عاشق این هستند که ایرادهای دیگران را به رخشان بکشند تا از این طریق ایرادها و ناکامی‌های خود را بپوشانند. حتی در بسیاری موارد از شکست‌های دیگران دلشاد می‌شوند.

۱۰.شادی را بلد نیست

لحظات شاد هم برای آنها خالی از منفی‌بافی نیست. درست در لحظه‌ای که همه در عروسی به‌خاطر ورود عروس و داماد ذوق‌زده می‌شوند، این افراد می‌توانند به خط نازک بالای چشم عروس خورده بگیرند.

۱۱.گوش‌هایش نمی‌شنود

این افراد هیچ وقت وارد مکالمه دو طرفه با کسی نمی‌شوند، بلکه تنها می‌خواهند دیگران آنها را بشنوند وقتی به حرف‌های‌شان پاسخی می‌دهید، به شما ثابت می‌کنند اصلا حرف‌تان را نشنیده‌اند یا محتوایش را درک نکرده‌اند.

۱۲.بی‌اعتماد است

سمی‌ها به همه بی‌اعتمادند. آنها توهم توطئه دارند و فکر می‌کنند هر حرف ساده‌ای که از زبان دیگران خارج می‌شود، آنها را نشانه می‌گیرد. به همین دلیل همیشه در ذهن‌شان به دنبال جوابی دندان‌شکن می‌گردند و هیچ وقت آرام نمی‌گیرند.

 

منبع: مجله کسب و کار بازده

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟