جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

نوسازی صنعتی راهبرد صنایع کوچک/ فرصتی برای صنعت پلاستیک
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نوسازی صنعتی را یکی از مهم‌ترین دستورکارهای مهم در سال جاری عنوان کرد.

  به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، فرشاد مقیمی گفت: امسال بحث نوسازی و بازسازی صنایع کشور مانند سال گذشته با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال خواهد شد. 

وی اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقداماتی همواره درخصوص نوسازی و بازسازی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی طی دوران‌های گذشته در سطح کشور مطرح بوده ولی این حرکت از سال قبل با شدت و حدت بیشتری در حال پیگیری است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات یکی از مهمترین عوامل بهبود بهره‌وری صنعتی است به نحوی که با نوسازی صنایع بازدهی و کیفیت تولید افزایش و در عوض قیمت تمام شده کالا به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: جدا از این اولویت‌های دیگری در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران طی سال جاری قرار دارد که تقویت و ارتقای فرهنگ مصرف کالای ایرانی، ارتقای همه جانبه عوامل تولید با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و هدفمندسازی تولید با نگرش توسعه صادرات غیرنفتی از جمله این موارد است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟