جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

 آمار سه‌ماهه صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی
۴هزارو ۶۵۳ جواز تاسیس صنعتی در کشور صادر شده است که در قیاس با تعداد ۳۸۷۷ مجوز صادره در سه‌ماه مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد: ۸۲ هزارو ۲۴۳ پروانه صنفی، یک هزارو ۶۹۹ کارت بازرگانی، ۲۶ هزارو ۱۰ گواهی امضای الکترونیکی و ۳ هزار و ۸۱۴ نماد الکترونیکی و ۲ پروانه بهره‌برداری نرم‌افزار از ابتدای سال تا تیرماه سال‌جاری صادر شده است.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در سه ماه نخست امسال، یک هزارو ۱۲۳ پروانه بهره‌برداری صنعتی اعم از پروانه بهره‌برداری ایجادی و توسعه‌ای و ۱۲۶ پروانه بهره‌برداری معدنی صادر شده است.

همچنین دراین مدت ۴هزارو ۶۵۳ جوازتاسیس صنعتی در کشور صادر شده است که در قیاس با تعداد ۳۸۷۷ مجوز صادره در سه‌ماه مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. تعداد پروانه‌های اکتشاف معدنی صادر شده طی این مدت نیز ۲۳۵ و گواهی کشف معدنی ۱۰۱ فقره بوده است.

طی این مدت همچنین در حوزه پژوهش، فنی و مهندسی و تحقیق و توسعه تعداد پروانه‌های صادر‌شده فنی و مهندسی ۳۵ فقره، جواز خدمات فنی و مهندسی ۵۲ فقره، جواز تاسیس مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی ۳ فقره و پروانه مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی ۲ فقره بوده است.

از سوی دیگر۲۰گواهی تحقیق و توسعه و ۳۲ پروانه تحقیق و توسعه نیز درمدت یاد شده صادر شده است.

صدور تعداد پروانه‌های اکتشاف معدنی ۸/ ۹ درصد، گواهی امضای الکترونیکی ۹/ ۱۰۲درصد، نماد الکترونیکی ۳/ ۳۸ درصد، پروانه بهره‌برداری نرم‌افزار ۱۰۰ درصد، پروانه فنی و مهندسی ۴۰ درصد و پروانه تحقیق و توسعه ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

میزان پرداخت تسهیلات به بخش صنعت و معدن
همچنین بر اساس گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن در ۳ ماه نخست امسال پرداخت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵/ ۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شاتا، در بخش بازرگانی نیز ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت‌شده در مدت مشابه پارسال، ۳۱ درصد افزایش یافته است.

همچنین در ۳ ماه نخست سال گذشته در مجموع ۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته بود. بر پایه این گزارش در بخش خدمات، در این مدت ۴۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته ۷/ ۱۵ درصد افزایش یافته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟