جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ثبت نشدن موجودی کالا درسامانه انبارها ملاک احتکار است
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ثبت نکردن موجودی کالا در سامانه الکترونیکی جامع انبارها ملاک تشخیص احتکار در بنگاهای اقتصادی دارای انبار نگهداری کالاست.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، ابوالقاسم محمد زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با ابلاغیه معاون بازرگانی داخلی وزارت متبوع همه فعالان بنگاه های اقتصادی دارای انبار دراستان بوشهر ملزم به ثبت کالاهای مربوطه در سامانه الکترونیکی جامع انبارها هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای شهریور ماه سال جاری سامانه جامع انبارها فعال و برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دسترسی به آمار کالاهای موجود در بازار تمامی بهره برداران واحدها که مبادرت به نگهداری کالاهای مشمول می کنند ملزم به ثبت موجودی کالاهای خود در سامانه جامع انبارها شدند.
وی اضافه کرد: جزئیات کالاهای مشمول این طرح شامل گروه غلات گندم خوراکی، گندم دامی، جو و برنج سفید و گروه کالاهای اساسی از جمله روغن نباتی ساخته شده، روغن خام، شکر خام، شکر سفید و کره است.
محمدزاده اظهار داشت: گروه مواد پروتئینی نیزشامل گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و شیر خشک صنعتی و نهاده ها جوجه یکروزه، تخم مرغ نطفه دار، ذرت دامی، کنجاله سویا، سبوس گندم و دانه های روغنی شامل سویا، آفتابگردان، کلزا و کانولا، گروه مواد اولیه پتروشیمی است.
وی بیان کرد: گروه لوازم خانگی نیز شامل یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون تولید داخلی و گروه لوازم یدکی خودرو و سلاستیک سبک و سنگین، کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه، گروه انواع پودر شوینده و گروه مصالح ساختمانی شامل محصولات فلزی پر مصرف و سیمان از جمله کالاهای مشمول این طرح است.
محمدزاده ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با نهادهای نظارتی و قضایی، هرگونه مغایرت اطلاعاتی ثبت شده در سامانه مربوطه با موجودی ثبت شده انبار، مشمول قوانین تعزیراتی و قاچاق کالا است و با متخلف به جرم احتکار و قاچاق برخورد قانونی می شود.
وی افزود: ازهمه اتاق های اصناف شهرستان ها، اتحادیه ها و انجمن‌های مربوطه و اصحاب رسانه انتظار است تا موضوع را به کلیه شهروندان و ذینفعان اطلاع رسانی کنند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟