پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ذخیره سازی پلیمر در بریتانیا به دنبال نگرانی از برگزیت بدون توافق
صنعت پلیمر بریتانیا به دنبال بالا گرفتن نگرانی ها در مورد وقوع سناریوی برگزیت بدون توافق، در حال ذخیره سازی محصولات پلیمری مهم است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل نیپنا، منابع آگاه در هفته منتهی به جمعه 5 بهمن ماه اعلام کردند: صنعت پلیمر بریتانیا به دنبال بالا گرفتن نگرانی ها در مورد وقوع سناریوی برگزیت بدون توافق، در حال ذخیره سازی محصولات پلیمری مهم با هدف کاهش ریسک های ارزی و لجستیکی احتمالی است.

فعالان بازار بر این باورند که کاهش ارزش پوند که در صورت نرسیدن اتحادیه اروپا و بریتانیا به یک توافق انتقالی پس از برگزیت بسیار محمتل است؛ می تواند هزینه های صنعت پلیمر را در کوتاه مدت به میزان چشمگیری افزایش دهد.

بریتانیا واردکننده خالص (net importer) انواع پلیمر شامل پلی پروپیلن کوپلمیر، پلی اتیلن سنگین و پلی وینیل کلراید محسوب می شود. از این رو صنعت پلیمر در صورت افت ارزش پول ملی در میان آسیب پذیرترین صنایع این کشور قرار می گیرد.

بر اساس داده های مرکز آمار اتحادیه اروپا (یورو استات)، حجم خالص واردات پلی اتیلن سنگین بریتانیا در سال 2017 میلادی نزدیک به 468 هزار و 100 تن بود که بلژیک، هلند، آلمان و فرانسه به ترتیب بزرگترین صادرکنندگان این محصول بودند.

همچنین حجم خالص واردات پلی پروپیلن کوپلیمر این کشور حدود 215 هزار و 500 تن بود. این رقم برای پلی وینل کلراید 167 هزار تن گزارش شد.

کاترین وایت، مدیر تجاری شاخه ترموپلاستیک های شرکت پلستریبیوشن (Plastribution) در یک وبینار یادآور شد: کارشناسان افت 10 درصدی فوری ارزش پوند و در نتیجه آن جهش قابل ملاحظه قیمت ها را در صورت وقوع یک برگزیت بدون توافق پیش بینی کرده اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟