پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تن صدای برند چیست؟
تن صدای برند ( tone of voice ) انواع کلمات مورد استفاده، روشی که جملات ایجاد شده‌اند و نوع جاری شدن کلمات را شامل می‌شود.

تن صدا در تمام ارتباطات مربوط به سرتاسر بخش بندی ها، دپارتمان ها و کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین هرچیزی که شرکت شما می‌نویسد مانند زبان برند مشابه به نظر می‌آید.

روشی که شرکت در ارتباطات و تعاملاتش از آن استفاده می کند، یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با چشم‌انداز خود است.

وقتی سازمانی در یک تن صدای مشخص و متمایز فعالیت می‌کند، مردم تمایل پیدا می‌کنند که شروع به استفاده از آن کنند و این روند را ادامه دهند.
یک صدای متمایز با توجه به تمام مضامین، شما را در ساخت برندی قوی یاری می‌کند و نهایتاً هر آنچه سازمان در جهت قدرتمندسازی برند خود انجام می‌دهد منجر به پیروزی در کسب‌وکار خواهد شد.

تن صدای برند برای اظهار هویت برند حیاتی است. یک تن صدای مناسب می‌تواند به شرکت کمک کند که خود را از سایر رقبا متمایز سازد، شخصیت برند خود را تقویت کند و تعهد برند به مشتریان را تحقق بخشد.

به عنوان مثال، یک شرکت اسباب بازی که بر روی لوازم تحریر متمرکز است، ممکن است بخواهد به نوعی از تن صدای رسمی استفاده کند، درصورتی که شرکتی که تمرکز خود را بر روی سرگرمی‌های نوظهور گذاشته است از تن صدای غیر معمول و با مزه بیشتر نفع می‌برد.

به علاوه برای اظهار شخصیت برند خود، تن صدای مورد استفاده شما باید در تمامی کانال‌های ارتباطی یکپارچه و نامتناقض باشد٬ یعنی حتی اگر مشتری تبلیغ شما را در رادیو بشنود، به صفحه مربوط به برندتان در سایت شرکت نگاهی بیندازد، یا وبلاگتان را مطالعه کند، لازم است صدایی قابل شناسایی و یکسان به صورت واضح و شفاف نمایان شود.

 چرا هر برندی نیازمند تن صدای ( tone of voice ) متمایز است؟

شرکت‌ها نیز مانند افراد اثرگذاری دارند و یک اثرگذاری خوب می‌تواند راه را برای بهبود روابط در کسب‌وکار هموار کند.

در سطوح بسیار ذاتی و زیربنایی رفتاری که سازمان‌ها دارند، می‌تواند تفاوت ایجاد کند. تن و لحن ارتباطی برند با بازار هدف، خصوصاً در اشکال نوشتاری هم، نقشی کلیدی در اثرگذاری نام تجاری محسوب می‌‌شود.

کدام شرکت‌ها به تن صدا نیاز دارند؟

هر سازمانی نیاز دارد رویکرد عاقلانه‌ای را در مورد تن صدای خود اتخاذ کند.

تا به حال چندبار جمله “موضوع آن چیزی نیست که شما می‌گویید بلکه نحوه بیان موضوع  است که اهمیت دارد ” را شنیده‌اید؟

برندهای جهانی به همراه کسب‌وکارها و کارکنان در سرتاسر دنیا، خصوصاً به تن صدای یکپارچه نیاز دارند که در زبانهای مختلف هم قابل استفاده باشد.

منبع: کانال مدیریت برند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟