شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

عرضه کیسه های پلاستیکی در نانوایی های گیلان ممنوع می شود
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه های پلاستیکی در نانوایی های سنتی استان خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ علی داودی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گیلان افزود: این طرح تا پایان دی ماه در تمامی نانوایی های سنتی گیلان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: قرار گرفتن نان در کیسه های پلاستیکی باعث آزاد شدن مونومرها و ترکیبات خطرناک می شود که این امر احتمال بروز بیماری به ویژه سرطان ها و بیماری های گوارشی را افزایش می دهد.

داودی با اشاره به این که مردم استان درگذشته بیشتر از کیسه های حصیری و سنتی استفاده می کردند، خاطر نشان کرد: حذف پلاستیک از چرخه نانوایی ها علاوه بر اینکه به سلامت فرد و حفظ محیط زیست کمک می کند، باعث رونق مجدد محصولات سنتی گیلان از قبیل زنبیل حصیری و کیسه های پارچه ای می شود.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شهروندان توصیه کرد برای نگهداری و حمل نان از کیسه های پارچه ای و حصیری استفاده کنند.

بر اساس گزارش دیگری از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ایرنا، معاونت آموزشی این دانشگاه از راه اندازی سامانه الکترونیکی دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

حسین همتی افزود: با راه اندازی سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ایجاد شرایط صدور غیرحضوری مدارک و مستندات دانش آموختگان، از یکم دی ماه سال جاری تمامی خدمات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری ارائه می شود، بنابراین دانش آموختگان دانشگاه می توانند با مراجعه به آدرس سایت eg.gums.ac.ir و ثبت درخواست خود پس از تایید اتمام تحصیل اسناد لازم را بارگذاری کرده و مدارک مورد نیاز خود را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران دریافت کنند.

وی بیان داشت: درخواست صدور و تحویل دانشنامه، ریزنمرات و مجوز تحویل مدارک تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی، درخواست تحویل مدارک دبیرستانی اعم از دیپلم متوسطه، گواهی نامه پایان دوره پیش دانشگاهی و ریز نمرات سه ساله دبیرستان، درخواست استعلام از سازمان سنجش آموزش کشور برای تعیین سهمیه ثبت نامی و قبولی در کنکور سراسری، درخواست صدور گواهی اتمام تحصیل برای ارائه به مراکز و سازمان های مورد نیاز، درخواست صدور و تحویل گواهی نامه موقت و دانشنامه تحصیلی (المثنی) در صورت مفقود شدن مدارک مذکور، درخواست صدور فرم شماره 12 برای دانش آموختگان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور از فرایندهاییست که از طریق سامانه الکترونیکی دانش آموختگان انجام می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟