پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

 ضرورت ثبت کالا در سامانه جامع انبارها در البرز
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ضرورت ثبت کالا در سامانه انبارها براساس ابلاغیه سراسری در این استان خبرداد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، بر اساس طرح سامانه جامع انبارها که از ابتدای آبان ماه سال 1395 به صورت سراسری ابلاغ شده است همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند».

جهانگیر شاهمرادی گفت: چنانچه در بازرسی های نوبه ای کارشناسان، کالای ثبت نشده مشاهده شود به عنوان کالای احتکاری تلقی و پس از تشکیل پرونده تخلف، صاحب کالا را به مراجع قانونی معرفی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالای کشور، تسهیل فرایندهای الکترونیکی از قبیل صدور بارنامه آنلاین و بیمه آتش سوزی از طریق سیستمی کردن این فرایندها، ثبت ورودی و خروجی کالایی هر واحد نگهداری کالا و اخذ گزارش از میزان موجودی کالا در تمام واحدهای نگهداری کالایی کشور از جمله اهداف این سامانه هستند که به اهداف کلانی همچون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار از طریق رصد دقیق جریان کالا در انبارهای کشور ختم می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: مطابق بند پنج قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به رعایت احکام این قانون هستند .

وی یادآورشد: همچنین بر اساس تبصره 2 ماده پنج قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وارد نمودن اطلاعات خلاف واقع یا ناقص یا با تاخیر در سامانه های موضوع این قانون نیز جرم به شمار می رود.

شاهمرادی افزود: طبق ماده 13 آیین نامه اجرایی مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف است از صدور بارنامه برای مبادی و مقاصدی که در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت نشده اند، جلوگیری می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هر مرکز نگهداری کالایی که کالا یا بار در آن نگهداری یا به آن وارد یا از آن خارج می شود باید در این سامانه به آدرس www.nwms.ir ثبت نام کند.

وی افزود: انبارها، واحد های تولیدی، صنفی، کشاورزی، معادن، سردخانه ها ، واحد های بهداشتی و درمانی یا واحد دامی مشمول بازدید کارشناسان هستند.

اکنون دراستان البرز هفت شهرک صنعتی دولتی و خصوصی و سه هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی فعال است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟