پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کاهش بازار هموپلیمر پلی‌پروپیلن ((homo-PP وارداتی در اندونزی به کمترین میزان خود در سال
هموپلیمر پلی‌پروپیلن وارداتی در اندونزی، با دور تازه‌ای از کاهش قیمت را در آخرین هفته‌ی ماه نوامبر پشت سر گذاشت. چندین تولید کننده آسیای جنوب شرقی در ماه دسامبر قیمت‌های پایینتری به این کشور پیشنهاد داده‌اند. اکثر فعالین بازار این کاهش قیمت را قابل پیش بینی می دادند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از chemorbis، با توجه به شاخص قیمت سایت ChemOrbis  قیمت هموپلیمر پلی‌پروپیلن وارداتی در اندونزی از اواسط ماه نوامبر 2017 به پایینترین سطح خود رسیده است. بازار از نیمه دوم ماه اکتبر سال جاری روند نزولی پیش گرفته و از آن زمان تا کنون تقریبا 150 دلار به ازای هر تن کاهش قیمت داشته است. بخش بزرگی از این کاهش قیت در هفته جاری رخ داده است.
روند نزولی در چین، همسایه اندونزی، کاهش مداوم بهای نقدی پروپیلن در آسیا و کاهش عرضه نفت خام از جملع عوامل تاثیر گذار بر این کاهش قیمت هستند.
بنابر گزارشات سایت ChemOrbis ، میانگین هفتگی بهای نقدی پروپیلن کره، از اوایل ژوئیه 2017 به پایین‌ترین میزان خود رسیده است، همچنین بهای نفت خام برنت و وست تگزاس اینترمیدیت WTI)) از اوایل اکتبر 2018 رو به کاهش گذاشته است.
همچنین از آنجایی که خریداران در انتظار کاهش قیمت بیشتری هستند، بازار پلی پروپیلن با کاهش تقاضا روبرو شده است.
به گفته یک معامله‌گر چینی، قیمت های پیشنهادی به کشور چین برای گرید رافیا هموپلیمر پلی‌پروپیلن نشان می دهد که قیمت هر تن از این محصول 125 دلار در هر تن کاهش داشته است: "اخیرا تقاضا در بازار پلی‌پروپیلن بسیار کاهش یافته است. با وجود کاهش قیمت‌های پیشنهادی از سوی فروشندگان هنوز خریداران کاهش قیمت بیشتری را در بازار پلی پروپیلن و نفت خام انتظار می کشند.
اندونزی دومین بازار بزرگ هموپلیمر پلی‌پروپیلن در میان کشورهای جنوب شرقی آسیا از لحاظ میزان واردات است. در سال 2017، بیش از واردات این محصول بیش از هفتصد و سی هزار تن گزارش شد، در حالی که کل بازار واردات پلی پروپیلن، با اضافه شدن کوپلیمرها، به مرز 1 میلیون تن می‌رسد.

ترجمه: گروه ترجه ویکی پلاست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟