چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

متوسلیان: برای اعتراض به روش کنونی، PVC نخرید
هماهنگ و يكصدا فعلا از خريد پي وي سي امتناع ورزيده و اعتراض عملي خود را به اين روند ناصحيح اعلام می‌داريم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، از اعضا درخواست کرد تا برای اعتراض به مهندسي بازار و قيمت گذاري در كنار سياست نادرست تعيين قيمت پايه بر اساس ميانگين ٤ هفته قبل، از خرید PVC امتناع کنند.

متن این درخواست به شرح زیر است:

همكاران گرانقدر و اعضاي محترم انجمن لوله و اتصالات PVC

با عرض سلام

احتراما همانگونه كه استحضار داريد بحث توزيع و قيمت گذاري PVC  در هفته هاي اخير به دستاويزي براي سودجويي فزاينده و برهم زدن روند بازار و صنعت در كشور بدل شده است.

مهندسي عرضه و تقاضا در كنار دستورالعمل بسيار نامناسب تعيين قيمت پايه بورس بر اساس ميانگين چهار هفته گذشته، نه تنها موجبات سوء استفاده هر چه بيشتر واسطه ها و توليد كننده نماها را فراهم آورده است بلكه سبب شده است تا صنعت پي وي سي ايران از مهمترين مزيت رقابتي قيمتي خود نسبت به ساير پليمرهاي رقيب بي بهره بماند.

اين در حالي است كه در تمام دنيا  پي وي سي از مزاياي ذاتي خود نسبت به سايرين بهره مي برد.

لذا ضمن اعتراض شديد به مهندسي بازار و قيمت گذاري در كنار سياست نادرست تعيين قيمت پايه بر اساس ميانگين ٤ هفته قبل، از كليه اعضاي محترم درخواست مي شود بصورت هماهنگ و يكصدا فعلا از خريد پي وي سي امتناع  ورزيده و  اعتراض عملي خود را به اين روند ناصحيح اعلام داريم.

بديهي است اگر اعتراض همگاني  و هماهنگ ما توليد كنندگان صنايع تكميلي پي وي سي نباشد، ادامه اين روند به زودي كل صنعت ما را به ورطه نابودي كشانده و تمامي حقوق و مزاياي ذاتي اين محصولات را زايل مي گرداند.

با احترام
عباسعلي متوسليان

ویکی پلاست: روز گذشته دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، قیمت پایه محصولات PVC را با 26.88درصد رشد، 105444 ریال اعلام کرد با افزودن مالیات بر ارزش افزوده به قیمت اعلام شده، هر تولیدکننده باید برای خرید محصول S65 PVC 11492 تومان پرداخت کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
کفش صادقی دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷
سلام پیشنهاد میکنم همه واحد ها اعلام کنند تا محاسبه نرخ براساس ارز نیمایی و اعمال سقف ده درصد پی وی سی نمی خریم قم تولیدی کفش صادقی ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟