شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

10 توصیه به معامله گران محصولات پتروشیمی در بورس کالا
میثم باقری عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بانک مسکن به معامله گرانی که کمتر فرصت حضور در معاملات محصولات پتروشیمی بورس کالا را داشته اند 10 توصیه کرد.

به گزارش ویکی پلاست، در رابطه با قیمت های معاملاتی این روزهای محصولات پتروشیمی در بورس کالا و با توجه به اینکه برخی از معامله گران تجربه پایین تری از معامله گران باسابقه دارند توصیه می شود که این عزیزان ۱۰ نکته زیر را مدنظر داشته‌ و رعایت کنند:

۱. قیمت هایی که زودتر در سیستم معاملات از سوی برخی معامله گران ارسال می شود به هیچ عنوان مبنای قیمت گذاری سایر دوستان معامله گر نباید قرار گیرد.

قطعا کسانیکه قیمت پایین و یا بالایی را زودتر ارسال می کنند هدف قیمت شان آن اعداد نیست و مطمئنا قیمت های دیگری هم برای ارسال به سیستم آماده دارند.

۲. اختلاف تناژ عرضه و تقاضا اگر زیر دو برابر باشد حتما باید بر اساس عرضه و تقاضا، قیمت ها به سیستم ارسال شود و قیمت های بازار به هیچ عنوان نباید ملاک عمل معاملات قرار گیرد. 

۳. در مورد کالاهایی که تقاضای آن ها دو برابر یا بیشتر، نسبت به عرضه است، باتوجه به حجم عرضه ها و محدودیت هایی که ممکن است در آینده در مورد تقاضا ایجاد شود توصیه می شود قیمت ها با فاصله معنادار تا بازار آزاد محاسبه شود و به سیستم معاملات ارسال شود.( نمونه p100 مارون در معاملات سه شنبه 3 مهر)

۴. به شایعاتی که از طرف عده ای در بازار با هدف بالابردن قیمت ها مطرح‌ می شود توجه نکنید.

۵. درصورتی که احساس می کنید یک خریدار با هدف جهت دهی به بازار شما را وادار به ارسال قیمت زودتر از عرف بازار می کند، قیمت های این خریدار را در ثانیه های پایانی به سیستم معاملات ارسال کنید.

۶. موارد مشکوک به دستکاری در بازار را به مدیریت نظارت بر بازار بورس کالا اطلاع دهید.

۷. مشاوره مناسب به مشتریان در مورد خرید بدهید و بین‌ مشتری که حتما باید خرید خود را انجام دهد و مشتری که فرصت خرید در هفته آینده را دارد تفاوت قایل شوید.

۸. به یاد داشته باشید که قرار نیست قیمت همیشه سیر صعودی داشته باشد و ممکن است هفته بعد بتوانید با قیمت مناسب تری برای مشتری خرید کنید.

۹. سعی کنید سفارشات مشتریان بزرگ را در گریدهای مشابه هم منظور کنید تا برای خرید خود چندین شانس داشته باشید.

۱۰. به یاد داشته باشید که با توجه به سهمیه ماهانه بهین یاب شرکت ها، سهمیه شرکت ها هفته به هفته کمتر می شود و این به معنای کاهش تقاضا و احتمالا خرید با قیمت‌ مناسب تر در هفته های پایانی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 89%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟