پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

آیا مازاد عرضه در بازارهای PP و PE چین کاهش می یابد؟
بازارهای پلی اتیلن و پلی اتیلن چین در سه ماهه دوم سال 2024 برنامه تعمیر و نگهداری شلوغی را پشت سر می گذارند که به طور بالقوه می تواند وضعیت مازاد عرضه موجود در میان فقدان بهبود قابل توجه تقاضا را متعادل کند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از chemorbis، این امر به همراه افزایش فعالیت صادراتی، به ویژه برای PP، خوش بینی فروشندگان را تقویت کرده است، که حاکی از حمایت بالقوه بازار در سه ماهه آینده علیرغم چالش های مداوم تقاضا است.

از اواخر هفته گذشته، وضعیت برای هر دو PP و PE در چین متزلزل شده است، به طوری که قیمت های پلی اتیلن حتی برای اولین بار از اوایل دسامبر اصلاحات نزولی را تجربه کردند. در عین حال، چین در حال آماده شدن برای معرفی ظرفیت‌های جدید برای هر دو محصول در سال جاری است، اگرچه با توجه به فشار عرضه داخلی در داخل، مشخص نیست که آیا این برنامه‌ها طبق برنامه پیش می‌روند یا خیر.

بازارهای داخلی از پایان سال نوی چینی مازاد عرضه داشتند

موجودی های محلی از پایان سال نوی چینی در ماه فوریه به مقدار کافی باقی مانده است، زیرا فعالیت های کاهش ذخایر با توجه به کسادی بازارهای پایین دستی بسیار کند بوده است.

پس از تعطیلات، موجودی ترکیبی پلی الفین دو تولیدکننده بزرگ چینی در 18 فوریه به 990 هزار تن رسید که نشان دهنده افزایش شدید 78 درصدی نسبت به سطح قبل از تعطیلات است.

تا تاریخ 14 مارس، کل موجودی انبارها 880 هزار تن گزارش شده که نشان دهنده سرعت پایین پر کردن مبدل ها پس از تعطیلات است. تقاضای کلی ضعیف باقی مانده است. یکی از فعالان بازار خاطرنشان کرد: فشار عرضه اخیراً به دلیل افزایش نرخ های عملیاتی مشهودتر شده است که منجر به توسعه تولید شد.

آیا تغییرات آتی به کاهش سرریز عرضه کمک خواهد کرد؟

انتظار می رود که مازاد عرضه داخلی به زودی کاهش یابد، زیرا در سه ماهه دوم شاهد تعطیلی برنامه ریزی شده تعمیر و نگهداری در هر دو کارخانه PP و PE در چین خواهیم بود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟