یکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته  سه شنبه 7 شهریور 1402/ شماره 824
عناوین مهم امروز: فزایش رقابت پلی‌اتیلن ها ادامه یافت ، ثبات در بازار ارز ،تداوم معاملات برنت با 83 دلار

افزایش رقابت پلی‌اتیلن ها ادامه یافت
مطابق سه‌شنبه هر هفته، معاملات پلی اتیلن ها، پت های بطری و نساجی، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS، امروز در بورس کالا انجام شد.
رقابت‌های امروز، به جز گروه سبک فیلم، در سایر گروه ها، افزایشی بود. سنگین تزریقی که هفته قبل با قیمت پایه تا 57 درصد معامله شده بود، امروز با قیمت پایه تا 63 درصد رقابت، معامله شد.

سبک خطی از قیمت پایه تا 28 درصد به 6 تا 38 درصد رقابت رسید و سنگین فیلم از قیمت پایه تا 7 درصد به قیمت پایه تا 41 درصد رقابت رسید.

پت بطری از 35 تا 52 درصد به قیمت پایه تا 67 درصد رقابت و پت نساجی از قیمت پایه تا 28 درصد به 8 تا 32 درصد رقابت، افزایش یافتند.

سنگین اکستروژن هم بین 1 تا 12 درصد رقابت شد درحالی‌که هفته پیش بین قیمت پایه تا 7 درصد رقابت، معامله شده بود. در مقابل رقابت سبک فیلم کاهشی شد و از 10 تا 107 درصد رقابت در هفته گذشته به قیمت پایه تا 48 درصد رقابت کاهش یافت.

ثبات در بازار ارز
دلار آزاد که روز گذشته، جمعا 100 تومان کاهش داشت و بازار را با 49 هزار 50 تومان به پایان رسانده بود، معاملات امروز را با 49 هزار و 170 تومان آغاز کرد. دلار در ادامه نوسان خاصی نداشت و در نهایت تا ساعت 16، هر دلار، بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 49 هزار و 100 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به دوشنبه، افت اندکی داشت و 41 هزار و 288 تومان قیمت خورد.

پلی اتیلن‌ها افزایشی، پ پ ها کاهشی
قیمت‌های بازار، امروز ترکیبی از افزایش، کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، همه گروه ها افزایشی بودند و بین 200 تا 1,100 تومان رشد داشتند.

کالاهای پ پ نساجی ترکیبی از بدون تغییر تا 2000 تومان کاهش قیمت بودند. پ پ های شیمیایی هم ترکیبی از بدون تغییر افزایش یا کاهش بودند. برخی کالاهای این گروه از 5000 تومان کاهش تا 1000 تومان افزایش را ثبت کردند.

پی وی سی ها، 300 تومان پایین تر از دیروز پیشنهاد شدند و پت های بطری، بدون تغییر باقی ماندند.

تداوم معاملات برنت با 83 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 83 دلار و 86 سنت به پایان رسانده بود، بازار امروز را در همین بازه قیمتی آغار کرد. قیمت برنت تا ساعت 15 به 84 دلار رسید.

افزایش 10 هزار واحدی بورس تهران
بعد از صعود 32 هزار و 745 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، امروز هم بازار سرمایه صعودی بود و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 10 هزار و 904 واحدی، به 2 میلیون و 95 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟