چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 30 اردیبهشت 1402/ شماره 754
عناوین خبری امروز: تداوم روند کاهشی قیمت‌های جهانی, ادامه روند نیما در 28.500, بازگشت دلار از کف

تداوم روند کاهشی قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 19 مه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت ها روندی کاهشی داشتند. پلی استایرن ها، پ پ ها و ABS بیشترین کاهش را نسبت به هفته گذشته داشتند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها عمدتا روندی کاهشی را ثبت کردند. پلی استایرن ها، سبک فیلم و پ پ ها در نشریه آیسیس بیشترین کاهش را رقم زدند.

ادامه روند نیما در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی امروز در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی بدون تغییر بوده و در مقابل قیمت های جهانی نسبت به هفته گذشته عمدتا روندی کاهشی داشتند.

بازگشت دلار از کف
دلار که هفته گذشته در مجموع 1,400 تومان افت داشت و بازار را با 51 هزار و 300 تومان به پایان رسانده بود، شروع هفته را نزولی آغاز کرد و حتی به کانال 50 هزار تومان هم عقب نشینی داشت ولی در ادامه بازار، روند بازار تغییر کرد و دلار، صعودی شد و با روند افزایشی آرام، تا میانه کانال 51 هزار تومان پیشروی کرد. در نهایت، تا ساعت 15 با 200 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، هر دلار، 51 هزار و 500 تومان پیشنهاد می‌شد.
در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، تغییری نداشت و 42 هزار و 352 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها هم، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 42 هزار و 352 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به پنجشنبه بدون تغییر است.

ثبات نسبی در قیمت های بازار
با توجه به کاهش قیمت دلار و قیمت های جهانی، قیمت های بازار، امروز عمدتا روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، قیمت ها عمدتا بدون تغییر و در برخی گریدها تا 500 تومان کاهش و در برخی دیگر تا 800 تومان افزایش نوسان داشتند. گروه پ پ نساجی نیز امروز همگی بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته پیشنهاد شدند. در گروه پ پ شیمیایی هم قیمت ها بدون تغییر تا 700 تومان اُفت را ثبت کردند. در مقابل گروه پی وی سی با 300 تا 600 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته پیشنهاد شدند. گروه سنگین اکستروژن و پت بطری امروز نزولی بودند و بین 300 تا 700 تومان کاهش داشتند.

پایان هفته برنت با 75 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با قیمت 73 آغاز کرده بود، در طول هفته بین 73 تا 76 دلار نوسان داشت و در نهایت معاملات هفته را با 75 دلار به پایان برد. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 75 دلار و 59 سنت بود.

شروع هفته با ریزش 23 هزار واحدی
بعد از رشد 43 هزار و 648 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را صعودی آغاز کرد ولی در پایان معاملات نزولی شد و با ریزش 23 هزار و 325 واحدی، به 2 میلیون و 298 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟