یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 23 اردیبهشت 1402/ شماره 750
عناوین خبری امروز: قیمت‌های جهانی کاهش شد, ثبات نیما در 28.500, دلار به کف 52 هزار رسید, قیمت های بازار: کاهشی و بدون تغییر

قیمت‌های جهانی کاهش شد
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 12 مه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت ها به دلیل اُفت قیمت نفت و نفتا در طی چند روز اخیز، عمدتا روندی کاهشی داشتند. پلی استایرن ها و پت بطری بیشترین کاهش را ثبت کردند. در نشریه آیسیس نیز گروه های مختلف پلیمری، نسبت به هفته گذشته کاهشی بودند. در این نشریه هم، پلی استایرن ها، در کنار پی وی سی و سنگین تزریقی، بیشترین افت را ثبت کردند.

ثبات نیما در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی امروز در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی بدون تغییر بوده و در مقابل قیمت های جهانی نسبت به هفته گذشته عمدتا روندی کاهشی داشتند.

دلار به کف 52 هزار رسید
دلار که هفته گذشته در مجموع 1,420 تومان افت داشت و بازار را با 52 هزار و 700 تومان به پایان رسانده بود، شروع هفته را نزولی و با 52 هزار و 200 تومان آغاز کرد. در ادامه، دلار به روند نزولی خود ادامه داد و تا 51 هزار تومان هم عقب نشینی کرد اما مجددا به 52 هزار تومان بازگشت. در نهایت، تا ساعت 14 با 700 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، هر دلار، 52 هزار تومان پیشنهاد می‌شد.
در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، 46 تومان افزایش یافت و 42 هزار و 352 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها هم، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 42 هزار و 352 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به پنجشنبه 52 تومان رشد داشته است.

قیمت های بازار: کاهشی و بدون تغییر
با توجه به کاهش قیمت دلار و قیمت های جهانی، قیمت های بازار امروز عمدتا روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، قیمت ها عمدتا بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته بودند. گروه پ پ نساجی نیز کالاهای mfi بالا 200 تا 500 تومان کاهش داشتند و کالاهای mfi پایین بدون تغییر ماندند. کالاهای پ پ شیمیایی هم امروز، با 500 تومان کاهش تا بدون تغییر، پیشنهاد شدند. کالاهای گروه پی وی سی، امروز تا 100 تومان کاهش را رقم زدند.

پایان هفته برنت با 74 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با قیمت 75 آغاز کرده بود، در طول هفته بین 74 تا 77 دلار نوسان داشت و در نهایت معاملات هفته را با 74 دلار به پایان برد. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 74 دلار و 17 سنت بود.

افت سنگین شاخص بورس در نخستین روز هفته
بعد از کاهش 236 هزار و 394 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را هم نزولی آغاز کرد و با ریزش 63 هزار و 666 واحدی و به 2 میلیون و 214 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟