جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 17 اردیبهشت 1402/ شماره 746
عناوین خبری امروز: خودنمایی کاهش جهانی ها در قیمت های پایه, تداوم ریزش قیمت دلار با عقب نشینی به کانال 52, قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر

خودنمایی کاهش جهانی ها در قیمت های پایه
ششمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در حالی منتشر شد که بیشتر قیمت ها کاهشی و بدون تغییر بودند. تأثیر ریزش قیمت نفت و نفتا طی هفته گذشته، خود را به قیمت های جهانی رساند و نیمی از جدول مقایسه ای، کاهشی شد. پلی استایرن معمولی با نزدیک 11 درصد کاهش، تا 4,378 تومان کمتر از هفته قبل، قیمت گذاری شد. در سمت مقابل و در افزایشی ها، پ پ شیمیایی MR230 دیده می شود که با 6 دهم درصد، 203 تومان، افزایش یافت.

تداوم ریزش قیمت دلار با عقب نشینی به کانال 52
دلار که روز گذشته در مجموع 970 تومان کاهش داشت و بازار را با 53 هزار و 150 تومان به پایان رسانده بود، امروز را افزایشی و با 53 هزار و 300 تومان آغاز کرد اما در ادامه بازار، نزولی شد و به 52 هزار تومان هم عقب نشینی کرد و در نهایت، تا ساعت 15 با 250 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، هر دلار، 52 هزار و 900 تومان پیشنهاد می‌شد.

در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به شنبه، تغییری نداشت و 42 هزار و 306 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها نیز، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 42 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به شنبه بدون تغییر است.

قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر
به دنبال کاهش قیمت دلار و پایه ها، قیمت های بازار، به جز سنگین فیلم ها، عمدتا روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سنگین تزریقی و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و بین 100 تا 800 تومان اُفت را رقم زدند و تنها کالاهای سنگین فیلم بودند که به علت کاهش عرضه اِف 7 هزار پتروشیمی مهر، بین 500 تا 1800 تومان رُشد داشتند.

در گروه پ پ نساجی، کالاهای 552R ها 200 تومان کاهش و سایر کالاها بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند. گروه پ پ شیمیایی هم امروز از 500 تومان کاهش تا 2000 تومان افزایش نوسان قیمت داشت. پی وی سی ها 300 تومان و کالاهای گروه پت بطری هم، 500 تومان کاهش داشتند.

محصول جدید شرکت پلی پروپیلن جم معرفی شد
پلی پروپیلن جم در راستای اهداف توسعه ای و با شناسایی نیاز صنایع مختلف برای نخستین بار در کشور اقدام به توسعه و تولید گرید جدید EP4130N کرد. این گرید جدید پلی پروپیلن که در دسته کوپلیمرهای ضربه پذیر قرار می‌گیرد، در تولید قطعات داخلی خودرو از جمله داشبورد، رودری، کنسول وسط و همچنین صنایع لوازم خانگی و ساختمان کاربرد دارد.

سقوط 95 هزار واحدی بازار سرمایه
بعد از رشد 7 هزار و 160 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، بورس تهران امروز را با سقوط سنگین به پایان رساند و شاخص کل در پایان معاملات، با 95 هزار و 43 واحد کاهش به 2 میلیون و 440 هزار واحد رسید. با کاهش امروز، بورس تهران شاخص 2.5 میلیون را از دست داد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟