پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چین ظرفیت های بزرگ پلی اتیلن را در سال 2023 اضافه می کند
چین بیش از 1.5 میلیون تن ظرفیت جدید پلی اتیلن را تا کنون در سال جاری اضافه کرده است، در حالی که برای باقی مانده سال 2023 تعداد بیشتری وجود دارد. این تقریباً نیمی از ظرفیت های برنامه ریزی شده در کل 2023 را تشکیل می دهد. علاوه بر این، سال 2024 برای موج بسیار بزرگتری از ظرفیت های جدید در نظر گرفته شده که بازارها را متلاطم خواهد کرد.

به گزارش ویکی پلاست، آخرین داده‌های ChemObis نشان می‌دهد که در سال 2023، بیش از 7 میلیون تن ظرفیت جدید پلی‌اتیلن قرار است در سراسر جهان وارد جریان شود که 3.4 میلیون یا بیش از 48 درصد از آنها از چین می‌آیند.

در بازارهای پلی اتیلن، 1.8 میلیون تن ظرفیت پلی اتیلن جدید از چین در ماه فوریه آغاز شده است. دو کارخانه HDPE/LLDPE پتروچاینا گوانگدونگ با ظرفیت کل 800 هزار تن در سال و یک کارخانه HDPE با ظرفیت 400 هزار تن در سال در اواخر فوریه شروع به کار کردند. Sinopec Hainan همچنین ماه گذشته دو کارخانه HDPE را با ظرفیت مجموع 600 هزار تن در سال راه اندازی کرد.

انتظار می رود در ماه مارس، خط جدید LDPE رایانه های شخصی Fujian Gulei با ظرفیت 300 هزار تن در سال و Shandong Jinhai Chemical با 400 هزار تن در سال HDPE راه اندازی شود.

چین در مجموع 2.5 میلیون تن ظرفیت پلی اتیلن جدید تا پایان سه ماهه اول خواهد داشت که حدود سه چهارم کل ظرفیت های آینده را تشکیل می دهد. این 2.5 میلیون تن افزودن ظرفیت پلی‌اتیلن چین، حتی بیشتر از کل ظرفیتی است که در سال‌های 2022 و 2021 شروع به کار کرد.

برای بقیه سال 2023، کارخانه‌های پلی‌اتیلن جدید Ningxia Baofeng و Qinghai Damei با ظرفیت تجمعی 950 هزار تن در سال، قرار است در اواخر ژوئن به‌صورت آنلاین عرضه شوند. به‌زودی، اگر این ظرفیت‌های جدید طبق برنامه‌ریزی شده آنلاین شوند، چین تمام ظرفیت‌های پلی‌اتیلن جدید خود را که در مجموع حدود 3.4 میلیون تن برای سال جاری در نیمه اول سال 2023 قرار دارد، اضافه خواهد کرد.
 


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟