جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بررسی قیمت‌های پلی‌اتیلن وارداتی چین
قیمت‌های پلی‌اتیلن وارداتی در چین توانسته رشد را تا دوره پس از تعطیلات افزایش دهد، اگرچه شرایط تقاضا عمدتاً کند مانده است. این مسئله، عمدتا به دلیل دسترسی محدودتر از بازارهای خارج از کشور، به ویژه از خاورمیانه، در بحبوحه یک سری تعطیلی تعمیراتی است که برای دوره فوریه تا مارس در منطقه تعیین شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از chemorbis، نرخ‌های محلی پلی‌الفین در سرتاسر چین نیز برای مدت طولانی در داخل چین کاهش یافته زیرا تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا عرضه را تحت کنترل نگه دارند.

اخیراً به محدودیت‌های عرضه اضافه شده که قیمت‌های خوراک اتیلن ثابت‌تر بوده و تنها در دو هفته گذشته حدود 14 درصد افزایش یافته و به 890 دلار در هر تن CFR چین رسیده است.

قیمت های CIF پلی اتیلن اوج های جدید را آزمایش می کنند
در مقایسه با هفته گذشته، قیمت فیلم‌های LDPE وارداتی 10-20 دلار در هر تن بالاتر از 1050-1110 دلار / تن CIF چین، بر اساس نقدی ارزیابی شد. داده های ChemObis نشان می دهد در حالی که پیشنهادات بالای 1100 دلار در هر تن CIF در این هفته دوباره در بازار وجود دارد، میانگین هفتگی LDPE به بالاترین سطح ثبت شده از اواسط اکتبر 2022 رسیده است.

قیمت نقطه ای پلی اتیلن نیز 30 دلار در هر تن بالاتر در 970-1030 دلار برای فیلم HDPE و 20 دلار در هر تن بالاتر در 980-1050 دلار برای فیلم LLDPE با شرایط مشابه ارزیابی شد. داده‌های ChemObis نشان می‌دهد که با پیشنهادات بالاتر از آستانه CIF 1000 دلاری در هر تن برای فیلم‌های HDPE و LLDPE، میانگین هفتگی این نمرات نیز به بالاترین سطح از جولای 2022 رسیده است.

پلی اتیلن چین
یک تاجر اظهار داشت: "پیشنهادات واردات پلی اتیلن در این هفته در میان عرضه کم بیشتر افزایش یافته است. طوفان در ایالات متحده و دوره چرخش در کارخانه های خاورمیانه منجر به محدودیت عرضه شده است. پس از تعطیلات، تقاضا کند مانده است، اما انتظار می رود تا اواسط فوریه بهبود یابد.

نگرانی ها در مورد پویایی محلی باقی می ماند
افزایش قیمت ناشی از عرضه در سمت فروشندگان احتمالاً به همراه بازگشایی کامل کشور پس از سیاست سختگیرانه کووید صفر از دسامبر 2022 که قبلاً در داده های اقتصادی منعکس شده، زمینه ساز این احساسات خواهد بود.

از سوی دیگر، برخی از فعالان بازار با توجه به بهبود آهسته تقاضا پس از تعطیلات، ظرفیت های جدید پلی اتیلن مورد انتظار و همچنین ضعف در قیمت های آتی دالیان، موضع محتاطانه خود را حفظ می کنند.

علیرغم افزایش قیمت در دو روز گذشته، معاملات آتی ماه می LLDPE در بورس کالای دالیان تا 9 فوریه کاهش هفتگی 198 یوان / تن (29 دلار / تن) را ثبت کرد.

در نهایت، انتظارات برای بهبود تقاضا تا اواسط فوریه توسط چندین بازیگر مطرح می‌شود و اینکه آیا این انتظارات محقق می‌شوند یا خیر نیز از نظر پایداری روند صعودی فعلی تعیین‌کننده خواهد بود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟