سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 23 بهمن 1401/ شماره 700
جهت گیری متفاوت قیمت ها در پلتس و آیسیس, عدم تغییر دلار نیمایی, دلار 46 هزار تومان را لمس کرد

جهت گیری متفاوت قیمت ها در پلتس و آیسیس
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی این هفته در نشریه پلتس افزایشی و در نشریه آیسیس روندی کاهشی داشتند. در نشریه آیسیس، سنگین اکستروژن و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و سایر گروه ها یا بدون تغییر بودند یا کمی روند کاهشی داشتند. امروز قیمت های پایه اعلام نشد ولی چنانچه این اتفاق می افتاد، بر اساس قیمت های جهانی، تغییرات قیمت های پایه، می توانست طیفی بین 66 صدم درصد افزایش تا 1.3 درصد کاهش باشد.

عدم تغییر دلار نیمایی
برای بیست و هفتمین روز، میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز هم ثابت ماند و عدد 28 هزار و 371 تومان نسبت به دیروز، تغییری نداشت. میانگین روزانه نیز همچنان در محدوده 28 هزار و  300 تومان باقی ماند.

دلار 46 هزار تومان را لمس کرد

دلار که بازار شنبه را با قیمت 45 هزار و 300 تومان به پایان رسانده بود، امروز را افزایشی و با 45 هزار و 500 تومان آغاز کرد و با روندی صعودی تا 46 هزار تومان نیز پیش رفت اما مجددا به 45 هزار تومان بازگشت. دلار آزاد تا ساعت 15، با 600 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت دیروز، 45 هزار و 900 تومان پیشنهاد می‌شد. قیمت دلار در صرافی‌ها، نسبت به آخرین نرخ پنجشنبه تغییری نداشت و طبق آخرین تغییرات، قیمت 43 هزار و 412 تومان در تابلوی صرافی ها ثبت شد.


صعود قیمت های بازار با رُشد دلار

با توجه به رُشد دلار، قیمت های بازار امروز روندی صعودی به خود گرفتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، قیمت ها همگی افزایشی بودند و گروه سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی بیشترین افزایش را داشتند و بین 800 تا 1200 تومان رُشد را ثبت کردند. در گروه پ پ های نساجی نیز شاهد رُشد یکپارچه قیمت ها بودیم و کالاهای این گروه بین 500 تا 1200 تومان افزایش را نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته ثبت کردند. در مقابل پ پ های شیمیایی بین 1000 تومان کاهش تا 1000 تومان افزایش نوسان قیمت داشتند. گروه پی وی سی نیز بین 1000 تا 1500 تومان بالاتر از آخرین قیمت هفته گذشته، پیشنهاد شدند.

بررسی قیمت‌های پلی‌اتیلن وارداتی چین
قیمت‌های پلی‌اتیلن وارداتی در چین توانسته رشد را تا دوره پس از تعطیلات افزایش دهد، اگرچه شرایط تقاضا عمدتاً کند مانده است. این مسئله، به دلیل دسترسی محدودتر از بازارهای خارج از کشور، به ویژه از خاورمیانه، در بحبوحه یک سری تعطیلی تعمیراتی است که برای دوره فوریه تا مارس در منطقه رخ داده است.

ریزش 12 ‌هزار واحدی بورس تهران
بعد از رشد کم فروغ 841 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با ریزش 12 هزار و 111 واحدی، به 1 میلیون و 545 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟