شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان مالیاتی
نظر به آنکه براساس لایحه دو فوریتی الحاق 5 تبصره به ماده 2 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان که با تصویب یک فوریت در مجلس شورای اسلامی مطرح است، سایر اشخاص حقوقی به جز اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1400 از تاریح 1402/01/01 مکلف به رعایت مقررات قانون یادشده و صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان خواهند بود، موارد زیر درباره تخصیص کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان را به استحضار می‌رساند.

خواهشنمند است دستور فرمایید موضوع بطرق منقضی و موثر، اطلاع‌رسانی گردد.

به کلیه مؤدیانی که در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی ثبت‎نام داشته و ثبت‌نام آنها براساس معیارهای تعیین شده از نظر سازمان امور مالیاتی کشور تکمیل شده محسوب شود، در سامانه مؤدیان کارپوشه تخصیص داده شده است.

مودیان برای ورود به کارپوشه می‌توانند وارد سامانه مودیان شده و متعاقبا با درج نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سامانه احراز هویت، از طرق سیستم احزار هویت سازمات امور مالیاتی، وارد کارپوشه اختصاصی خود شوند. کلیه اشخاص حقوقی می‌توانند از شناسه ملی به عنوان نام کاربری استفاده نمایند.

پس از انتخاب پرونده مالیاتی، در بخش عضویت کارچوشه امکان تکمیل اطلاعات و دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی ایجاد گردیده است. شناسه یکتای حافظه مالیاتی دریافت شده به عنوان بخشی از شماره منحصر بفرد مالیاتی صورتحساب، در کلیه صورتحسابهای فروش صادره درج خواهد گردید.

جزییات و توضیحات بیشتر در قالب سند "سند راهنمای پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان در بخش کارپوشه و عضویت در سامانه مودیان" و از طریق بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، بخش آیین نامه‌ها دستورالعملها و نرم‌افزارهای مرتبط، در دسترس است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
تارا تایر دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
سلام روز بخیر چرا کارپوشه من تخصیص یافته نیست
ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟