یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

امروز آخرین مهلت اعلام پلی استایرن انبساطی مورد نیاز صنعت!
در نامه ای که 5 آذرماه (2 روز پیش!)، غلامی، مدیر توسعه صنایع پایین دستی برای صفدری، مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت ارسال کرده، از صفدری خواسته شده تا برآورد تناژ و گرید مورد نیاز پلی استایرن انبساطی را حداکثر تا 7 آذر، به شرکت ملی پتروشیمی اعلام کند.

به گزارش ویکی پلاست، در حالی که بازار پلی استایرن انبساطی، همچنان در التهاب و فقدان این محصول مواجه است، بعد از 3 ماه! مدیریت توسعه صنایع پایین دستی به دنبال برآورد و تناژ و گرید است!

آمار عرضه ها و معاملات محصول پلی استایرن انبساطی در یک سال گذشته یا هر بازه ای، در اختیار مدیریت توسعه است و این همه تعلل و کوتاهی در رسیدگی به بازار محصول پلی استایرن انبساطی، را با چه دلیلی می توان توجیه کرد!

از همان شهریور که پارس به اورهال رفت و انتخاب اعلام کرد عرضه ای ندارد، می شد مقدمات واردات پلی استایرن انبساطی یا منومر استایرن را فراهم کرد.

روز گذشته (یکشنبه 6 آذرماه 1401) گرجی، مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی، با رد ادعاهای مدیریت توسعه صنایع پایین دستی، به ویکی پلاست گفت که تا کنون برای واردات منومر استایرن، اقدامی انجام نداده است. به معنای دیگر، خبرهای منتشر شده در خصوص رسیدگی به بازار پلی استایرن انبساطی، نه تنها کمکی به این بازار نکرده، بلکه رد شدن این قبیل خبرها، به التهاب بازار، دامن می زند.

با نگاهی به تاریخ ارسال نامه (5 آذر) و تاریخ مهلت اعلام برآورد تناژ و گرید مورد نیاز پلی استایرن انبساطی (7 آذر) می توان به خوبی دریافت این مکاتبات، بیشتر به رفع تکلیف می ماند تا رفع بحران! کدام دستگاه دولتی در تشکیلات اداری، طی 48 ساعت، قادر به اعلام آمار تناژ است؟

بر اساس خبرهای قبلی، پتروشیمی پارس تا نیمه دی ماه قادر به شروع تولید نیست (135 روز توقف تولید!). در حالی که خبرها در مورد از سرگیری تولید پارس، همچنان با شک و تردید مواجه است، به جز عرضه های تبریز - که آن هم تنها یک هفته به صورت سلف یک 20 روز بوده - هنوز اقدام موثر و مهمی در کمک به بازار این محصول، انجام نشده و بسیاری از تولیدکنندگان، خط های خود را ماه هاست که خاموش کرده اند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟