پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

دو عضو انجمن همگن پلاستیک کناره گیری کردند
علیرضا ترک و سعید زکایی که پس از کناره گیری ژوبین قاسمی و محمد بختیاری (خزانه دار و رییس سابق انجمن همگن) به عنوان اعضای علی البدل به هیئت مدیره راه پیدا کرده بودند، کناره گیری خود را اعلام کردند.

به گزارش ویکی پلاست، بعد از ورود دو علی البدل به ترکیب هیئت مدیره، علیرضا ترک به عنوان رییس انجمن انتخاب شد ولی حضور وی نیز بیش از دو ماه نپایید و او از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

در همین ارتباط، عیسی غریبی از بنیانگذارن انجمن همگن در پستی خواستار تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و انحلال و ادغام انجمن همگن، در انجمن ملی پلاستیک شده است.

متن منتشر شده عیسی غریبی به شرح زیر است:

متاسفانه اخبار نا خوشایندی هر روز از انجمن همگن پلاستیک می شنویم.

بر اساس شنیده ها از روز اول  انتخاب این هیات مدیره که با شعار انتخاب افراد جوان و باز کردن درب انجمن برای تمام اعضا و ایجاد تحول در انجمن و خدمات شایسته بود نه تنها هیچ اقدام قابل ذکری  نشده بر عکس هر روز بحث و مشاجره و اختلاف در تمام جلسات حاکم بوده که منجر به کناره گیری اقایان قاسمی و بختیاری از هیات مدیره شد.

بر اساس اساسنامه دو نفر عضو علی البدل یعنی آقایان ترک و ذکائی وارد هیات مدیره شدند.

و صد حیف این دو جوان شایسته و مشتاق خدمت هم با جو متشنج و پر اختلاف هیات مدیره تحمل نیاورده و هر دو امروز استعفا دادند.

حالا  آقایان معین فر، باستانی فر و شیخ نجفی مانده اند که تصور نم یرود بتوانند انتظارات اعضا را برآورده ساخته و مشکل مالیاتی موجود را بر طرف سازند.

متاسفانه در این مدت مؤسسان و اعضای اصلی انجمن دلسرد و بی تفاوت شده اند و کسی از مدیران شناخته شده حاضر به ورود به هیات مدیره نیستند.

توصیه می کنم هر چه زودتر آقایان مجمع فوق العاده تشکیل داده و در مورد ادغام انجمن همگن در انجمن ملی و یا انحلال آن تصمیم گیری شود./تمام

حالا و بعد از کناره گیری ترک و زکایی باید منتظر بود و گام بعدی این انجمن را به نظاره نشست که عاقبت و پایان این اتفاقات چه می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟