جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 9 مهر ماه 1401/ شماره 609
عناوین خبری امروز: قیمت های جهانی ترکیبی از کاهش و افزایش, صعود مجدد میانگین روزانه به 26 هزار و 900 تومان, صعود دلار به کانال 32 هزار تومان در پایان هفته

قیمت های جهانی ترکیبی از کاهش و افزایش
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 30 سپتامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته ترکیبی از کاهش، افزایش و بدون تغییر بود. گروه پی وی سی، بطری و پلی استایرن ها کاهشی، در مقابل گروه سبک خطی، سنگین بادی و سنگین تزریقی افزایشی و سایر گروه ها عمدتا بدون تغییر بودند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها بدون تغییر تا اندکی کاهشی بود. با توجه به اعلام نشدن قیمت های پایه هفته گذشته، فردا قیمت های جهانی، بازتاب تغییرات دو هفته خواهد بود.

صعود مجدد میانگین روزانه به 26 هزار و 900 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 26 هزار و 920 تومان و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 27 شهریور، به 31 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه نیز امروز مجدد به 26 هزار و 900 تومان صعود کرد.

صعود دلار به کانال 32 هزار تومان در پایان هفته

در پی بی نتیجه ماندن مذاکرات برجام، قیمت دلار، در آخر هفته قبل به کانال 32 هزار تومان صعود کرد و امروز را هم به اوج گیری در این کانال پرداخت. دلار امروز با 680 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز جمعه، 32 و 820 تومان پیشنهاد شد. در صرافی ملی هم هر دلار با افرایش 16 تومانی نسبت به پنج شنبه، 28 هزار و 825 تومان قیمت‌گذاری شد.


بازار در انتظار پایه ها

قیمت های بازار، امروز عمدتاً تغییر مهمی نداشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک خطی روندی افزایش داشتند و بین 100 تا 400 تومان رُشد را رقم زدند و در مقابل، سنگین تزریقی روندی کاهشی داشت و بین 100 تا 500 تومان اُفت را ثبت کرد؛ در سایر کالاهای این گروه ها نیز، قیمت ها عموما بدون تغییر بود. کالاهای گروه پ پ های نساجی، امروز یکپارچه بدون تغییر بودند. در گروه پ پ شیمیایی نیز، کالای 440L و 515MA تا 300 تومان کاهش داشتند و سایر کالاها، بدون تغییر ماندند. قیمت کالاهای گروه پی وی سی نیز بدون تغییر تا 300 تومان افزایش بود.

پایان هفته برنت با 85 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 84 دلار آغاز کرده بود، بین 83 تا 87 دلار نوسان داشت و نهایتا، هفته را با 85 دلار به پایان برد. قیمت برنت تا ساعت 14:45 دقیقه به 85 دلار و 56 سنت رسید.

سقوط 15 هزار واحدی بورس تهران
بعد از افزایش 12 هزار واحدی بازار سرمایه در هفته قبل، امروز بورس تهران، هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات، با ریزش 15 هزار و 684 واحدی، به 1 میلیون و 330 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟