جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 2 مهر ماه 1401/ شماره 606
عناوین خبری امروز:قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر,افزایش نیما به 51 تومان رسید,آرامش نسبی در بازار ارز


قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر

مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 23 سپتامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته عمدتا بدون تغییر بود. سبک خطی، سبک فیلم و سنگین فیلم امروز روندی افزایشی داشتند و گروه پ پ ها اندکی کاهشی بودند سایر کالاها هم بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

افزایش نیما به 51 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 26 هزار و 940 تومان و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 27 شهریور، به 51 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه نیز همچنان در محدوده 26 هزار و 900 تومان قرار دارد.

آرامش نسبی در بازار ارز
در هفته ای که گذشت کارشناسان عواملی مانند نشست مجمع عمومی سازمان ملل را موثر در افرایش نرخ دلار می دانند.
امروز معاملات دلار در بازار با 31 هزار و 800 تومان آغاز شد و در ادامه، بدون نوسان محسوسی نسبت به آخرین قیمت روز پنجشنبه، 31 هزار و 730 تومان پیشنهاد می‌شد. در صرافی ملی هم هر دلار با 57 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، یعنی 28 هزار و 701 تومان قیمتگذاری شد.

ثبات نسبی در قیمت های بازار
قیمت های باازر امروز عمدتا بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت های پنجشنبه قیمت گذاری شدند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس کالاهای سنگین فیلم بین 200 تا 400 تومان کاهش داشتند و سایر کالاهای این گروه بدون تغییر یا با تغییری ناچیز پیشنهاد شدند. گروه پ پ نساجی در کالاهای mfi بالا 100 تا 200 تومان افزایش و mfi پایین ها بدون تغییر بودند. قیمت کالاهای پ پ های شیمیایی نیز بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه بودند.

پایان هفته برنت با عقب نشینی به 86 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 91 دلار آغاز و تا 89 دلار نیز عقب نشینی کرد، در نهایت معاملات آخر هفته را با عقب نشینی به 86 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 86 دلار و 65 سنت بود.

سقوط 27 هزار واحدی بورس تهران
بازار سرمایه که هفته گذشته را جمعا با 11 هزار کاهش به اتمام رسانده بود، امروز و هفته جدید را نیز کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات، با ریزش 27 هزار و 58 واحدی، به 1 میلیون و 328 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟