سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رونمایی از سیستم کنترل ایرانی در ایران پلاست
مدیر فروش شرکت سابتک کیش گفت: سیستم کنترل کاربردهای بسیاری در صنایع پتروشیمی دارد و مدل بومی‌سازی شده آن در ایران پلاست عرضه می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «رکسانا رضایی شاد» مدیر فروش شرکت سابتک کیش بیان کرد: اولین دوره‌ای است که درایران پلاست شرکت می‌کنیم. هدف از حضور بهتر شناخته شدن شرکت در میان صنایع و جذب مشتریان جدید است.

وی افزود: سابتک یک کیش شرکت دانش‌بنیان است که موفق به طراحی، ساخت و تولید سیستم کنترلی شده که در صنایع پتروشیمی کاربرد بسیاری دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا کنیم تا صنایع و فعالان پتروشیمی این دستگاه را ببینند و با کارایی آن و نام شرکت ما آشنا شوند.

رضایی شاد عنوان کرد: سیستم کنترل فناوری های‌تکی است که تنها 5 کشور در جهان از جمله  آمریکا، آلمان، چین، ژاپن و حال ایران توانایی ساخت آن را دارند. شرکت ما با استفاده از مهندسی معکوس نمونه آمریکایی، سیستم کنترل را بومی‌سازی کرده است. تولید اولیه این سیستم 6 سال و تولید انبوه آن 10 سال به طول انجامیده است.

مدیر فروش سابتک کیش اظهار کرد: از کارخانه‌های کوچک تا پالایشگاه‌های بزرگ نیاز به مرکز کنترلی مانند مغز دارند تا تک تک خروجی‌ها و ورودی‌ها را کنترل کند. پیش از این دستگاه‌ها یکی یکی چک می‌شدند که کار وقت‌گیری بود، حالا با استفاده از سیستم کنترل تمامی دستگاه‌ها با هم بررسی می‌شوند. درواقع سیستم کنترل مجموعه‌ای از ابرکامپیوترهایی است که ورودی‌ها و خروجی‌های تمام دستگاه‌ها را بررسی می‌کنند. قیمت نمونه ایرانی نسبت به مدل‌های خارجی 30 درصد کمتر است.

این شرکت در غرفه ۵۰۳۲  غرفه 40A مستقر است.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟