پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

موفق به جذب مشتریان خارجی در ایران پلاست شدیم
مدیرعامل شرکت مهام آرین ماشین گفت: با حضور در ایران پلاست مشتریان خارجی جدیدی جذب کرده‌ایم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «مصطفی صحت» مدیرعامل شرکت مهام آرین ماشین بیان کرد: نهمین دوره‌ای است که در ایران پلاست حضور پیدا می‌کنیم. شرکت در زمینه تولید ماشین‌آلات و صنعت پلاستیک فعالیت دارد. امسال نیز محصولات لوازم خانگی و ماشین‌آلات جدیدی را در نمایشگاه ارائه می‌دهیم.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم هزینه‌های حضور در نمایشگاه برای کسب و کارها کمتر شود تا شرکت‌ها با جذب مشتری جدید بتوانند به سوددهی برسند.

صحّت در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیده است عنوان کرد: در بعضی دوره‌های ایران پلاست به اهدافمان دست یافته ایم، برای مثال در دوره‌های قبلی ایران پلاست موفق به جذب مشتریان خارجی شدیم اما طی چند سال اخیر چنین اتفاقی رخ نداده است.

مدیرعامل مهام آرین ماشین تصریح کرد: ارتباط با این مشتریان خارجی نیز به دلیل قوانین سخت صادرات و بروکراسی‌های طاقت‌فرسا کمرنگ شده است.

وی افزود: تاریخ برگزاری نمایشگاه بسیار مهم است، نمایشگاه امسال بین دو تعطیلی برگزار می‌شود و بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی در سفر هستند. در زمان تعیین تاریخ برگزاری ایران پلاست باید مسائل فرهنگی را نیز در نظر گرفت.

صحت با اشاره به این که زمان برگزاری باید ثبات پیدا کند، بیان کرد: باید برنامه‌ریزی منظم و منسجمی برای ایران پلاست وجود داشته تا تجارت گسترش پیدا کنند.

غرفه شرکت مهام آرین ماشین در سالن 38B قرار دارد.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟