جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

هدف از حضور در ایران پلاست بازاریابی و شناسایی مشتریان بالقوه است
مدیر عامل مرکز چاپ و بسته بندی همدان بیان کرد: بازاریابی، شناسایی مشتریان بالقوه و بالفعل و ایجاد فرصت برای مشتریان فعلی از جمله اهداف ما برای حضور در ایران پلاست است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «نصرت الله طاقتی احسن» مدیر عامل مرکز چاپ و بسته بندی همدان (همدان لیبل) در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: امسال پنجمین دوره ای است که شرکت ما در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارد.

وی افزود: با توجه به تجربه بازدیدی که از سایر نمایشگاه ها داشتم، ایران پلاست یکی از قوی ترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه های کشور است و می تواند با نمایشگاه های مشابه در کشورهای دیگر برابری کند.

دبیر کانون کارآفرینان استان همدان عنوان کرد: شرکت ما تکنولوژی منحصر به فرد چاپ دیجیتال روی سلفون و پلاستیک را در اختیار دارد، مصرف‌کنندگان استقبال زیادی از این تکنولوژی کرده‌ و به همین دلیل مشتریان زیادی به ما مراجعه می کنند. شرکت ما به کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، امارات، ارمنستان، آذربایجان، پاکستان و ترکمنستان نیز صادرات دارد.

مدیر عامل مرکز چاپ و بسته بندی همدان هدف از حضور در نمایشگاه را بازاریابی، شناسایی مشتریان بالقوه و بالفعل، ایجاد فرصت برای مشتریان فعلی جهت شناخت بیشتر، مذاکره برای رفع مشکلات و ارایه مشاوره دانست.

وی به نقش تبلیغات در نمایشگاه ایران پلاست اشاره و خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه اطلاع رسانی وسیعی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه صورت نمی گیرد برخی از تولید کنندگان نمی دانند که نمایشگاه در چه زمانی قرار است برگزار شود؛ پس نقش تبلیغات بسیار مهم است که باید از طریق رسانه های مختلف مانند روزنامه، فضای مجازی، صدا و سیما و بیلبوردها انجام شود.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟