پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ایران پلاست؛ محل مناسبی برای عرضه محصولات مورد نیاز مشتریان
مدیرعامل شرکت ایران دیبا گفت: نمایشگاه ایران پلاست محل مناسبی برای عرضه محصولات مورد نیاز مشتریان داخلی است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «فرهاد بهشتی» مدیرعامل شرکت ایران دیبا بیان کرد: پنجمین دوره ای است که در ایران پلاست حضور داریم و امیدواریم در سال های آتی نیز این امر تکرار شود. ایران پلاست یک نمایشگاه بزرگ و تخصصی در حوزه پلاستیک و مواد اولیه آن است بنابراین همواره سعی کرده ایم حضور پررنگ و مداومی داشته باشیم. این حضور پیامی برای مشتریان جدید و قدیم ماست که ایران دیبا همواره حاضر است و هر روز گسترده‌تر می‌شود.

وی افزود: زمانی می‌توان نمایشگاه را جولانی برای یافتن مشتریان جدید دانست که تمامی ابزارهای لازم برای ارتباط با مشتریان خارجی نیز در آن فراهم شده باشد. ایران پلاست بزرگترین رویداد مواد اولیه و محصولات پلاستیکی است و به طبع شرکت‌کنندگان از اقصی نقاط ایران می‌توانند در آن شرکت کرده و آنچه می‌خواهند را پیدا کنند. به همین دلیل این رویداد می‌تواند جایگاه خوبی برای عرضه محصولات مورد نیاز مشتریان داخلی باشد.

مدیرعامل ایران دیبا عنوان کرد: انتظار می‌رود بستر مناسبی نیز برای جذب مشتریان خارجی در ایران پلاست فراهم شود. برای تحقق این امر باید ابزارهای مورد نیاز برای ورود مشتریان خارجی به کشور فراهم شود، بعد از آن نیز باید ابزارهای برقرار ارتباط را ایجاد کنیم. این ارتباط تنها در صورتی انجام می‌شود که شرایط لازم برای صادرات کالا فراهم شود. 

بهشتی ادامه داد: نمایشگاه‌ها زمانی به جایگاهی مناسب تبدیل می‌شوند که دولت بتواند در کنار بخش تولید قرار بگیرد. بدین ترتیب تولید می‌تواند با جهش‌های مستمر محصولاتش را صادر کند. هر چه صادرات بیشتر شود، ارتباط بیشتری با دنیا برقرار می‌شود که این امر در گستردگی می‌تواند میزان تولید شرکت‌ها را افزایش دهد.

وی در خصوص دیدار با بازرگانان خارجی در ایران پلاست اظهار کرد: این نمایشگاه در منطقه شناخته شده و شرکت‌ها و مشتریان خارجی بسیاری در آن شرکت می‌کردند اما تحریم ها باعث شده که حجم کار بازرگانان خارجی با ایران کم شود. شرکت ما در حوزه رنگ و افزودنی فعالیت می‌کند و طی سال‌های فعالیت خود تمامی اپلیکیشن‌های مورد نیاز صنعت را نشانه رفته و محصولات جدید و مورد نیاز مشتریان را تولید کرده است. تنوع وسیع در تولیدات باعث شده که مشتریان بسیاری از صنایع مختلف داشته باشیم.

بهشتی برای بهبود هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست گفت: اگر تاریخ برگزاری نمایشگاه ثابت شود به نفع تمامی عوامل از شرکت‌ها گرفته تا بازدیدکنندگان است چراکه می‌توانند برای حضور از قبل برنامه‌ریزی کنند. همچنین ساعت بازدید از نمایشگاه نیز کم است و باید بیشتر شود.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟