پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بی‌اعتمادی مردم به دولت علت خاموشی برق صنایع
کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بی‌اعتمادی مردم به مسوولان هر روز در حال افزایش است و این بی‌اعتمادی موجب شده است تا مسوولان نتوانند به‌راحتی با مردم صحبت کرده و آنها را قانع کنند که برق کمتری مصرف کنند یا به دلیل مصرف بالای برق، برق کارخانه‌ها در حال قطع‌شدن است که در این شرایط تولید و اشتغال با خطر مواجه می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، قطع برق نیز کاهش درآمد ملی را در بر خواهد داشت. بنابراین مردم به خاطر کشور در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

حسین محمودی‌اصل، در گفت‌‌‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» اظهار کرد: اگر مردم به مسوولان و دولت اعتماد داشتند، حرف مسوولان را می‌پذیرفتند و به آن عمل می‌کردند. به دلیل بی‌اعتمادی مردم به مسوولان، مصرف برق در حال افزایش است.

این تحلیلگر بازار‌های مالی بیان کرد: دولت به دلیل شرایط اجتماعی، قطع برق خانوارها را پیگیری نمی‌کند و این موضوع موجب شده است تا همچنان شاهد افزایش مصرف برق باشیم.

وی افزود: وقتی دولت یا وزیر نیرو به مردم یا شرکت‌ها قولی می‌دهند، طبیعتا باید به قول خود عمل کنند تا اعتماد آنها را جلب کنند؛ اما می‌بینیم آنهایی برنده‌اند که به دولت اعتماد نکرده‌اند.

محمودی‌اصل گفت: به‌عنوان نمونه، دولت وعده در اولویت قرار گرفتن بورس را داده و شعار حمایت از تولید را زیاد سر داده؛ اما به عهد خود وفا نکرده است. اشخاصی که به دولت اعتماد نکرده و به دنبال دلالی رفته‌اند، با سرمایه‌گذاری در بازار مسکن که سرمایه‌گذاری بدون ریسک و بدون پرداخت مالیات است، سودهای کلانی به جیب زده‌اند.

این در حالی است که برای منابع و سرمایه‌گذارانی که به دولت اعتماد کرده‌اند، باید امنیت ایجاد شود و سود حداکثری به این سرمایه‌ها تعلق گیرد. این کارشناس بازار سرمایه ابراز کرد: به نظر می‌رسد دولت‌ نیازمند بینش صحیح اقتصادی است؛ زیرا با ادامه شرایط فعلی مشکلات حل و فصل نخواهد شد.

محمودی‌اصل در پایان گفت: در حال حاضر صنایع با فشار زیادی دست به تولید زده‌اند که مهم‌ترین فشار بر شرکت‌ها قطع برق است.

دولت در این زمینه نتوانسته است مصرف برق را مدیریت کند. وزیر نیرو قول داده بود که برق صنایع با برنامه‌ریزی قبلی قطع شود و قطعی برق خارج از برنامه‌ریزی نخواهیم داشت؛ اما در عمل مشاهده کردیم که خارج از برنامه، برق صنایع قطع شد و حتی برق برخی از شرکت‌ها هنگام شب نیز قطع شده است.

دلیل قطعی مکرر برق صنایع در بی‌اعتمادی مردم به دولت خلاصه می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟