پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سلاجقه: اجازه بارگذاری صنایع جدید در تهران را نمی‌دهیم
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اجازه بارگذاری صنایع جدید در تهران را نمی‌دهیم، گفت: واحدها و لکه‌های صنعتی باید ساماندهی شود و بارگذاری‌های جدید و نامتعارف خیانت در حق نسل آینده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، علی سلاجقه در آیین افتتاحیه مدول دوم سیستم تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی نصیر آباد رباط کریم همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک افزود: ۴۸ لکه صنعتی اطراف شهر تهران وجود دارد که نیازمند ساماندهی است زیرا بسیاری از این واحدها غیرمجاز ایجاد و تخلفاتی در این زمینه انجام شده و اساسا کسی که متخلف است و کسی که غیرمجاز کاری را انجام می دهد در از بین بردن محیط زیست هم از هیچ چیز ابایی ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع مجموعه‌ها و صنایع دانش بنیان یادآور شد: در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و استقرار آنها در امتداد شعاع و نیز شرکت‌های صنایع غذایی در توسعه‌ای مشکلی نداریم ولی در مورد صنایع آلاینده، اعلام می‌کنم در استان تهران مجوز نخواهیم داد و اجازه بارگذاری جدید را نمی‌دهیم.

سلاجقه ادامه داد: بارگذاری صنعت در استان تهران با توجه به آنچه دیده‌ و تجربه کرده‌ایم، اصلا شایسته نیست و موضوع شعاع ۱۲۰ کیلومتر، آن هم در غرب تهران به سمت کرج و قزوین و در مسیر باد غالب معنی و مفهومی ندارد و اساسا این اشباع صنعت و نوع استقرار و آلودگی‌های آن، استان‌های تهران و البرز را به شدت تحت الشعاع و تحت تاثیر قرار داده است.

سلاجقه عدم اجرای طرح‌ها بدون اخذ مجوزهای زیست محیطی و ارزیابی‌های لازم را از جمله موضوعات مطرح شده مهم در دولت دانست و افزود: ما در بحث صنایع آن هم در استان تهران اشباع شدیم و بطور واقعی با تبعات مختلف آن مواجه هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟