شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

استارت پرداخت تسهیلات سرمایه‌ درگردش صادراتی
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از اجرایی‌شدن مفاد ماده یک حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1400 مبنی‌بر پرداخت تسهیلات سرمایه ‌درگردش صادراتی به صادرکنندگان خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، احسان قمری افزود: با توجه به سپرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری 2هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی در 13بانک عامل با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران، فرآیند احراز اهلیت صادراتی 120صادرکننده انجام و فهرست این گروه از صادرکنندگان جهت احراز اهلیت اعتباری و در نهایت پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شد.

دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت در ادامه گفت: مجموع تسهیلات پرداختی از این محل از منابع سال‌جاری ۴هزار میلیارد تومان بوده که از این مقدار 2هزار میلیارد تومان از منابع بانکی و مابقی از منابع صندوق توسعه ملی بوده که در بانک‌های عامل سپرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری 2ساله آنها انجام شده است، لذا پرداخت این تسهیلات، مستمر بوده و با توجه به گردش مجدد سپرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، بانک‌های عامل می‌توانند مستمرا این تسهیلات را پرداخت کنند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: مشخصات صادرکنندگانی که از طریق سامانه بهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌یاب، درخواست تسهیلات خود از محل منابع صندوق توسعه ملی را ثبت کرده و اهلیت آنها احراز شده است، به بانک‌های عامل ارسال و بانک‌های عامل موظفند در اسرع‌وقت، نسبت به احراز اهلیت اعتباری و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

قمری ادامه داد: تاکنون مبلغ 1900میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل جهت پرداخت به 120صادرکننده اختصاص یافته و سایر صادرکنندگان نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین‌‌‌‌‌‌‌‌‌یاب و ثبت درخواست خود، فرآیند دریافت تسهیلات را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: با سامانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای‌شدن فرآیند پرداخت اعتبارات از محل منابع صندوق توسعه ملی ضمن تسریع در پرداخت تسهیلات امکان نظارت بر عملکرد صادرکنندگان و بانک‌های عامل نیز فراهم شده است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟