یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تفاهم با مناطق آزاد برای توسعه بازارهای صادراتی
رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران از امضای تفاهم‌نامه مابین این سازمان و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با هدف استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در جهت گسترش بازارهای صادراتی خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، علیرضا پیمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پاک اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با رویکرد ارتقای سطح همکاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دو‌طرف و با هدف گسترش و توسعه تجارت خارجی، بازاریابی، تبلیغ و گسترش بازارهای جهانی کالا و خدمات صادراتی، توانمندسازی بنگاه‌های تجاری و افزایش ظرفیت آنها به‌منظور توسعه صادرات غیرنفتی و بهبود تراز بازرگانی، توسعه همکاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دوجانبه، چندجانبه و منطقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای با سایر کشورها و نیز ارائه تسهیلات و کمک برای توسعه صادرات و اطلاع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسانی تجاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه و به‌منظور نیل به اهداف صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مقرر شد دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران نسبت به تهیه و تدوین سند توسعه صادرات اقدام کنند. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توجه به انعقاد قرارداد ‌‌‌‌‌‌‌مابین شرکت سهامی نمایشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برای شناسایی ظرفیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و توانمندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مناطق آزاد کشور در بازارهای هدف، طراحی ‌سازو‌کارهای مناسب برای نیل به این هدف از جمله محورهای دیگر تفاهمات صورت‌گرفته است. 

پیمان‌پاک اضافه کرد: همچنین به‌منظور توسعه و گسترش پیوندهای استراتژیک میان مناطق آزاد با کشورهای هدف و توسعه همکاری و همگرایی اقتصادی منطقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای کشور برای کسب درآمد ارزی و ایجاد ارزش‌افزوده، مقرر شد سازمان توسعه تجارت ایران همکاری و مساعدت لازم برای تشکیل مناطق آزاد بین‌مرزی و فرامرزی را به‌عمل آورد. 

این تفاهم‌نامه میان سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و علیرضا پیمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پاک، معاون وزیر صمت و رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور منعقد شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟