پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سه شرط مناطق آزاد برای معاف از پرداخت مالیات ارزش افزوده
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به خواسته نمایندگان مجلس برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مناطق آزاد تاکید کرد: طبق طرح و پیشنهاد نمایندگان مناطق آزادی که تراز مثبت دارند، همچنین فاصله از سرزمین اصلی هستند و محدوده فنی کنشی شده‌اند مشمول این مالیات بر ارزش افزوده نخواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایلنا، اکبری مقدم درباره آزادسازی سواحل سواحل انزلی که دستور رئیس‌جمهور بوده و مشکلاتی در این زمینه وجود پیش آمد، بیان کرد: یک بحث تجارت چمدانی را ما در این منطقه داریم. آزادسازی سواحل در دو حوزه در منطقه آزاد انزلی مطرح شد که با جدا کردن فن‌های این حوزه ارتباط مستقیم بین تجارت و ساحل برقرار شد.

وی اضافه کرد: از این‌رو برای جلوگیری از قاچاق و استفاده مطلوب مردم از سواحل از نیروهای حراستی، مرزبانی و سیستم الکترونیکی استفاده کردیم.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به خواسته نمایندگان مجلس برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مناطق آزاد یادآور شد: باید در این باره با نمایندگان مجلس وارد مذاکره شد اما طبق طرح و پیشنهاد نمایندگان مناطق آزادی که تراز مثبت دارند، همچنین فاصله از سرزمین اصلی هستند و محدوده فنی کنشی شده‌اند مشمول این مالیات بر ارزش افزوده نخواهد شد.

اکبری مقدم درباره میزان فروش اراضی منطقه آزاد انزلی عنوان کرد: در حالی که در دوره گذشته 14000 اراضی منطقه آزاد انزلی (دو زمین و هفت هزار متری) به فروش رفته بود در این دوره 1600 متر زمین را واگذار کرده‌ایم. سال گذشته از محل عوارض کالاهای تجاری درآمدهای ما 70 میلیارد تومان بود که امسال به بالای ۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است در حوزه فروش اعیان نیز منطقه آزاد غرفه‌های تجاری را واگذار می‌کند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟