جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بسیار مهم/ کف عرضه محصولات پتروشیمی برابر کل تولید می شود
کف عرضه برای مواد اولیه پتروشیمی که با کسری عرضه مواجه‌اند و همچنین محصولاتی که در هفته های گذشته سقف سهمیه آن‌ها حذف شده، برابر کل تولید پتروشیمی ها خواهد بود. میزان مواد اولیه خریداری نشده در بازار داخل، مجوز صادرات می گیرد.

به گزارش ویکی پلاست، بر اساس اطلاعات موثق، وزارت صمت بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، طی روزهای آینده ابلاغیه ای را منتشر خواهد کرد که پتروشیمی ها در کالاهای دارای کسری عرضه و مواردی که سقف سهمیه آن‌ها برداشته شده، مکلف خواهند بود همه تولید خود را به بازار داخل عرضه کنند و کالاهای خریداری نشده، مجوز صادرات خواهد گرفت. البته کمیته تعیین شده در کارگروه تنظیم بازار، می‌تواند در خصوص وضعیت کالاها تصمیم گیری کند.

این موضوع در الگوی جدید مدیریت بازار پیش بینی شده بود و همه تولید پتروشیمی ها باید در بازار داخل عرضه شوند. پیش از این، بر اساس تصمیمات کمیته تخصصی پتروشیمی، در هر گروه کالایی، پتروشیمی ها موظف بودند به صورت هفتگی، کف عرضه را رعایت کرده و به میزان تعیین شده، محصولات را عرضه کنند.

در شکل جدید مدیریت بازار محصولات پتروشیمی، همه تولیدات پتروشیمی ها باید در بازار داخل عرضه شود و مازاد خریداری نشده، مجوز صادرات خواهد گرفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟