سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

۳ راز باورنکردنی درباره پرسونال برندینگ که نمی‌دانستید!
” Laura Toyota” وقتی در مارس ۲۰۱۱ فروش ماشین را آغاز کرد ، همزمان پرسونال برندینگ را هم شروع کرد. Laura Madison وب‌سایتی راه‌اندازی کرد و 400 پست وبلاگ را به اشتراک گذاشت. بیش از ۲۰۰ فیلم ضبط و آپلود کرد و نزدیک به ۶۰۰۰ توییت ارسال کرد.

اما پس از گذشت ۳ سال از پرسونال برندینگ با عنوان “Laura Toyota” برخی از مطبوعات به شباهت نام وی با “Toyota” پروبال دادند و در نهایت Toyota از Laura Madison خواست که اگر می‌تواند نامش را تغییر دهد، وی هم پذیرفت؛ این اتفاق باعث شد تا او به نتایج جالب توجهی برسد.

Laura Madison درباره دستاوردهای این تغییرات می‌گوید:

پرسونال برندینگ چیست؟

بعد از تغییر نام، نوبت به تغییر دامنه سایت Laura  و تغییر نام تمام شبکه‌های اجتماعی‌ او رسید!

به صندلی تکیه داده و نا امید بودم. آیا فالوورهایم را از دست می‌دهم؟ آیا آن‌ها می‌دانند چگونه من را پیدا کنند؟ آیا توان و انرژی بازسازی محبوبیتم را دارم؟

در این میان اتفاق شگفت‌انگیزی برایم افتاد. فالوورهای من  بیشتر از آنکه با عبارت “Toyota” مرا بشناسند، با من و چهره‌ام آشنا بودند.

دکتر Susan Weinschenk می‌گوید: “انسان‌ها با بخش خاصی از مغز که هدف آن تنها تشخیص چهره است، متولد می شوند.”

این ناحیه در نزدیکی مرکز عاطفی مغز قرار دارد و به مغز ما کمک می‌کند تا چهره‌ها را سریع‌تر از اشیاء شناسایی کنیم. این عکس العمل مغز در مواجهه با چهره‌ها کمک می‌کند تا ما از چهره انسان به عنوان کانونی برای مرور اطلاعات و شناخت استفاده کنیم.

راز این محبوبیت چیست؟
تجربیات این شخصیت معروف امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین راهزها در برندسازی شناخته می‌شود. دانستن این سه راز و عمل کردن به آن می‌تواند مانند سوخت برای حرکت شما باشد.

راز اول
قدرت چهره انسان (از طریق تصاویر و ویدیو) در دنیای دیجیتال از متقاعدکننده‌ترین ابزاری است که می‌تواند پیام و روابط ما را بهبود بخشد. در واقع  در پرسونال برندینگ نام ما در بیشتر موارد، از عوامل ثانویه به شمار می‌رود.

همه ما یک داستان‌پردازیم!
از زمانی که اولین نقاشی‌ها در غارها کشیده شد، داستان‌پردازی و روایتگری هم شکل گرفت و بیش از ۲۷۰۰۰ سال است که داستان‌پردازی یکی از مهم‌ترین روش‌های ارتباطی ما است.

داستان‌گویی سازنده‌ترین و متقاعدکننده‌ترین مهارتی است که می‌توانیم از طریق آن با مشتریان‌مان ارتباط برقرار کنیم. بسیاری از برندها با داستان‌پردازی رشد کرده و توسعه ‌یافته‌اند.

آن‌ها به جای اینکه درباره برندشان صحبت کنند، درباره مشتریان‌شان حرف زدند و خود را به عنوان “همکار” یا “کمک‌کننده”  معرفی کردند نه یک فروشنده!

برندینگ درست، زمانی صورت می‌گیرد که برای مردم داستانی را تعریف کنیم و آن‌ها با ما همراه شوند.

راز دوم
بدون در نظر گرفتن موانع احتمالی، اگر برای مخاطب ارزشی را ایجاد کنید، اگر فالوورهای شما داستان‌تان را باور داشته و خواستار شنیدن آن باشند، با شما همراه می‌شوند!

با حامیان خود ارتباط برقرار کنید!

کسب حمایت اجتماعی یکی از بهترین گزینه‌ها برای غلبه بر استرس و از مهم‌ترین عوامل سلامت روانی و عاطفی است.

یک شبکه یا باشگاه از مشتریان و مخاطبان‌ داشته باشید. آن‌ها برای شما امکانات متفاوتی را فراهم می‌کنند؛ منبعی برای دریافت حمایت و انرژی مثبت، انتشار و گسترش پیام‌های تبلیغاتی شما و ….

بنابراین شروع کنید و تمام تلاش‌تان را برای برقراری ارتباط با دیگران به کار بگیرید. این‌کار به رشد و دیده شدن شما و در نتیجه پرسونال برندینگ کمک می‌کنند.

نگران نباشید، این‌کار اصلاً سخت نیست. به اطرافتان نگاه کنید، مخاطبان شما، خودشان اعلام حضور می‌کنند.

راز سوم
افرادی را که می‌توانند به شما انرژی مثبت بدهند و از شما پشتیبانی کنند را بشناسید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این افراد بسیار ارزشمند هستند.

اما در این میان با توجه به گسترش روزافزون رسانه‌های جمعی و اقبال این رسانه‌ها در بین مردم، شبکه‌های اجتماعی به یکی ابزارهای کاربردی در پرسونال برندینگ تبدیل شده‌اند.

انتخاب مناسب شبکه‌های اجتماعی، حضور مستمر و … از مواردی است که توسط فعالان این حوزه توصیه می‌شود.

اما واقعیت این است که صرف حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند به یک برندینگ موفق بیانجامد. مسلماً باید این فعالیت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته، تحلیل و بازنگری شود.

امروزه با این رویکرد ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند که فعالیت‌های پرسونال برندینگ در شبکه‌های اجتماعی را کامل می‌کنند.

منبع: نیوزباکس

ضمناً، یکی از بهترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه پرسنال برند در ایران، کتاب «هنر برند شدن» است که با رویکرد استفاده از فضای دیجیتال برای پرسنال برند، ساخت برند شخصی را می‌آموزد.

این کتاب، نوشتۀ مارک شفر است.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟