پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

جملاتی که کارکنان سخت کوش دوست دارند بشنوند
یکی از موارد مهم که برای کارکنان سخت کوش اهمیت بالایی دارد موضوع دیده شدن، تقدیر و تشکر بابت انجام تلاش ها و زحمات آنها در محیط کار است، موضوعی که وقتی پای صحبت بسیاری از کارکنان بنشینیم با آن مواجه می شویم در خصوص عدم دیده شدن تلاش ها، اقدامات و موفقیت های آنهاست.

 به همین منظور در این مقاله پیشنهاداتی را جهت تاثیر گذاری بیشتر بر روی کارکنان ارائه می دهیم.

من کاملاً به تو اطمینان دارم

استفاده از این جمله برای کارکنان بسیار است، زیرا انگیزه و اعتماد به نفس وی را بالا برده و نشان دهنده این است که من از بابت انجام درست کارها توسط تو مطمئن هستم و تو جز افراد شایسته هستی و سازمان روی تو حساب می کند.

دوست دارم با هم به موفقیت برسیم

کارکنان دوست دارند نقش پر رنگی در برطرف کردن موانع و رسیدن به موفقیت ها داشته باشند، متاسفانه بسیاری از مدیران از اطلاعات و دانشی که تیم خود دارند استفاده نکرده و آن ها در هیچ یک از تصمیم گیری ها برای برطرف کردن موانعی که بر سرراه سازمان وجود دارند مشارکت نمی دهند.

گاهی اوقات لازم است مدیران برای اینکه کارکنان حس خوبی داشته و رضایت شغلی بیشتری داشته باشند به صحبت های آنها توجه کنند. شاید همیشه از صحبت های آنها و پیشنهاداتی که ارائه می کنند، استفاده نشود اما همینکه فرصتی برای ارائه نظرات داشته باشند برای کارکنان لذت بخش است.

دفعه بعد چکار کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم؟

همانطور که در بالا صحبت کردیم مشارکت کارکنان در بهبود کارها و نتیجه گیری بهتر می تواند بسیار عالی و روحیه بخش باشد.

قصد استفاده از استعدادهای تو را دارم

هر فردی دوست دارد دیده شود، دوست دارد از توانایی ها و استعدادهایی که دارد در کار استفاده و از تمامی ظرفیت او در تمامی ابعاد کاری استفاده شود، برخی از مدیران بدون اینکه اطلاع داشته باشند بسیاری از استعدادهای کارکنان خود را از بین می برند و باعث می شوند این فرد دیگر جرات اینکه بخواهد کار و ایده جدیدی ارائه کند را نداشته باشد.

در این مورد نظر تو چیست؟

سعی کنید به عنوان یک مدیر حرفه ای نظرات کارکنان خودتان را بپرسید.

چطور می توانم به تو کمک کنم؟

اینکه مدیر در کنار کارمند باشد و برای عبور از سختی ها و موانع او را همراهی کند می تواند بسیار دلچسب باشد، چرا که کارمندان از اینکه بخواهند کارهای سخت و پر چالش را به تنهایی انجام دهند ترس دارند و اگر یک همراه دلسوز در کنار خود داشته باشند می توانند به نتایج بسیار بهتری برسند.

اگر سوالی داشتی از خودم بپرس

پاسخ با صبر و حوصله به سئوالات کارکنان موردی است که اکثر مواقع نادیده گرفته  می شود، برخی از  مدیران حوصله شنیدن صحبت ها و سئوالات کارکنان خودشان را ندارند.

آفرین کارت را خوب انجام دادی

یکی از مهمترین جملاتی که کارکنان سخت کوش دوست دارند بشنوند تشویق و قدردانی است، از این طریق  می توان انگیزه آنها را جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان چندین و چند برابر کرد.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، رعایت صداقت و پرهیز از بزرگنمایی است. افراد باهوش و بااستعداد به راحتی تفاوت میان بزرگنمایی و حقیقت را درک می‌کنند.

منبع: میزکار
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟