چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ثبت رکوردی تازه در تولید و صادرات پتروشیمی امیرکبیر
پتروشیمی امیرکبیر در سه ماه نخست 1400 افزون بر ثبت رکورد تازه تولید و فروش صادراتی، رشد 312 درصدی سود خالص را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شانا ، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با انتشار گزارش عملکرد شرکت در سه ماه نخست 1400 اعلام کرد: براساس گزارش صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای سه ماه منتهی به خردادماه امسال، سود خالص اعلام‌شده پتروشیمی امیرکبیر 10،750 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ( 2،610میلیارد ریال) 312 درصد افزایش داشته و سود خالص در ازای هر سهم نیز برابر با 2،986 ریال ثبت شده است.

ثبت رکورد فروش صادراتی و پلیمری

پتروشیمی امیرکبیر همچنین در بخش فروش در این سه ماه 57،299 میلیارد ریال درآمد داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 194 درصدی را نشان می‌دهد.

محصولات پلیمری پتروشیمی امیرکبیر که بیشترین ارزش افزوده و درآمد را ایجاد می‌کنند با فروش 166،590 تن افزون بر تحقق 112 درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده، 6 درصد نیز نسبت به دوره مشابه پارسال روند افزایشی داشته است و بالاترین رکورد فروش پلیمری طی دوره مشابه در همه سال‌های گذشته را به‌دست آورده‌اند.

فروش صادراتی محصولات پتروشیمی امیرکبیر نیز  104،985 تن افزون بر تحقق 143 درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده، 22 درصد نیز نسبت به دوره مشابه پارسال روند افزایشی داشته و بالاترین رکورد فروش صادراتی طی دوره مورد بررسی در همه سال‌های گذشته را داشته است.

ثبت رکورد تولید کل

پتروشیمی امیرکبیر با ثبت تولید 427،842 تن انواع محصول نسبت به دوره مشابه پارسال 13 درصد روند افزایشی داشته و شایان ذکر است که این واحدها با تولید این تناژ موفق شده‌اند بالاترین رکورد تولید محصولات پلیمری در سه ماه نخست سال را در دوره مود بررسی در همه سال‌های گذشته ثبت کنند.

رکورد تولیدات پلیمری

واحدهای پلیمری شرکت که بیشترین ارزش افزوده و درآمد شرکت را ایجاد می‌کنند با تولید 192،619 تن افزون بر افزایش 30 درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده، 25 درصد نسبت به دوره مشابه پارسال روند افزایشی را نشان می‌دهند. این واحدها با تولید این تناژ موفق شده‌اند بالاترین رکورد تولید محصولات پلیمری در سه ماه نخست سال را در دوره مورد بررسی در همه سال‌های گذشته ثبت کنند.

رکورد تولید پلی‌اتیلن سنگین

براساس این گزارش، واحد پلی‌اتیلن سنگین (HD) پتروشیمی امیرکبیر با تولید 39،445 تن افزون بر محقق کردن 100 درصد برنامه پیش‌بینی‌شده، 25 درصد بیشتر از برنامه تولید داشته است که افزون بر افزایش 14 درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه پارسال توانسته نسبت به دوره مشابه سال‌های گذشته بیشترین رقم تولید و رکورد تازه طی دوره را برای نخستین بار ثبت کند.

رکورد تولید پلی‌اتیلن سبک

واحد پلی‌اتیلن سبک (LDPE) با تولید 76،954 تن تولید افزون بر محقق کردن 132 درصد برنامه پیش‌بینی‌شده توانسته رشد 74 درصدی تناژ تولید نسبت به دوره مشابه پارسال را داشته باشد که نسبت به دوره مشابه سال‌های گذشته بیشترین رقم تولید و رکورد در این دوره را برای نخستین بار ثبت کرده است.

رکورد خوراک دریافتی

پتروشیمی امیرکبیر با دریافت 333،501 تن انواع خوراک گازی و مایع توانسته، 117 درصد برنامه پیش‌بینی‌شده خود را محقق کند که با مشاهده روند دریافت خوراک طی دوره‌های مشابه در بازه زمانی سال‌های 1395 تا 1400 رکورد بالاترین مقدار دریافت را ثبت کرده است.

52 درصد سهام پتروشیمی امیرکبیر متعلق به هلدینگ توسعه سرمایه رفاه؛ زیرمجموعه بانک رفاه کارگران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟