جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تولید پی وی سی در پتروشیمی آبادان از سر گرفته شد
مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان گفت: تولید پی وی سی از بامداد شنبه پس از ایمن سازی مجتمع پتروشیمی آبادان در این واحد صنعتی از سرگرفته شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، سیدمحسن علوی شنبه اظهار داشت: هم اکنون تولید پی وی سی در فازهای مختلف پتروشیمی آبادان در حال انجام است و مشکلی در تامین خوراک و تولید این مجتمع وجود ندارد.

وی به آغاز آماده سازی برای بازسازی واحد 600 پتروشیمی آبادان اشاره کرد و بیان داشت:در آتش سوزی روز چهارشنبه بخشی از واحد 600 پتروشیمی دچار مشکل و از تولید خارج شده و هم اکنون در حال برآورده خسارت و آماده سازی پیش نیازهای بازسازی واحد هستیم. 

علوی گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت و علت بروز آتش سوزی انجام نشده و کارشناسان مربوطه در حال بررسی دقیق آن هستند ضمن اینکه قرار است روز شنبه کارشناسان بیمه برای بررسی دقیق میزان خسارت وارده از مجتمع پتروشیمی آبادان بازدید کنند.

آتش سوزی در واحد 600 پتروشیمی آبادان در چهارشنبه شب هفته گذشته منجر به فوت 2 نفر و مصدومیت 6 نفر شد.

مجتمع پتروشیمی آبادان با شروع جنگ رژیم بعث عراق به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق هدف اصابت راکت و موشک های عراقی قرار گرفت و به طور کامل ویران شد.

در سال 1367 پس از پایان جنگ عملیات بازسازی پتروشیمی آبادان آغاز شد و مهندسان متخصص مجتمع توانستند آن را مجدد وارد چرخه تولید کنند.

هم اکنون مهمترین محصول تولیدی این پتروشیمی پی وی سی است که در طرح توسعه این مجتمع تولید 110هزار تن پی وی سی از اهداف طرح عنوان شده است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟