سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

4 عادت افراد موفق که برای پیشرفت باید بدانید
شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده که افراد موفق چه عاداتی دارند؟ چرا برخی افراد الگوهای فکری مثبتی دارند، در حالی که برخی دیگر این‌طور نیستند؟ راز اصلی موفقیت این است که بدانید رسالت شما چیست و سپس همان را انجام دهید.

در طی سال‌های اخیر، مصاحبه‌های زیادی با افراد موفق انجام شده و این سؤال از آنها پرسیده شده است: «شما اغلب مواقع به چه چیزی فکر می‌کنید؟» 

پاسخ تمام افراد، ساده و در عین حال عمیق بود؛ که این پاسخ‌ها می‌تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد. به طور کلی، عادات افراد موفق، حول محور تفکر مثبت می‌چرخد.

آن‌ها به این موضوع فکر کرده‌اند که به طور دقیق چه می‌خواهند و چطور می‌توانند آن را به دست آورند. در نهایت، همه‌ی افراد موفق به این نتیجه رسیده‌اند که ذهن و عقیده‌ی شخصی از سنین پایین کودکی شکل می‌گیرد.

عقیده‌ی شخصی شما در هر چیزی که فکر می‌کنید، احساس می‌کنید و به عنوان یک فرد بالغ به آن دست می‌یابید، وجود داشته و نقش مهمی در زندگی‌تان ایفا می‌کند. با یادگیری 4 عادت افراد بسیار موفق، شما هم می‌توانید در مسیر دست‌یابی به اهدافتان قرار بگیرید و به موفقیت دست پیدا کنید.

1. بهترین تصور را از خودتان داشته باشید
تصور شخصی شما، برنامه‌ی اصلی کامپیوتر ذهن نیمه خودآگاهتان بوده و به عنوان سیستم عامل ذهنی شما شناخته می‌شود. هر فکر، احساس، تجربه، تصمیم و هیجانی که در زندگی‌تان داشته‌اید، به طور همیشگی روی سخت‌افزار ذهنی شما ذخیره می‌شود.

وقتی احساسات، هیجانات و تجربیات شما ذخیره می‌شوند، روی نوع تفکر، احساس و رفتارتان تأثیر می‌گذارند. تصور شخصی شما در تمام بخش‌های زندگی، روی کارایی‌تان نیز تأثیر گذاشته و آن را پیش‌بینی می‌کند.

2. همانند افراد موفق رفتاری سازگار داشته باشید
وقتی تصور شخصی‌تان را به بهترین نحو ممکن ایجاد کردید، همیشه باید رفتاری مطابق با آن از خود نشان دهید. شاید در یک حوزه‌ی مشخص، توانایی فوق‌العاده‌ای داشته باشید، اما اگر تصور شخصی‌تان در آن حوزه نامناسب باشد، کمتر از توانایی واقعی‌تان عمل خواهید کرد.

یکی از عادت های مثبت افراد موفق این است که در تمام زندگی‌شان، تفکر و تصور شخصی مثبتی دارند.

تصور شخصی شما این‌گونه به‌ دست می‌آید:

به چه میزان در جمع خوب حرف می‌زنید.
چه مقدار محبوبیت دارید.
چه گونه همسری هستید.
چه گونه پدر یا مادری هستید.
در ورزش یا دیگر فعالیت‌های فیزیکی چگونه عمل می‌کنید.
به چه میزان منضبط هستید.
چه قدر کارایی دارید و چطور می‌توانید زمانتان را مدیریت کنید.
در خواندن، نوشتن و حل مسائل ریاضی چقدر توانایی دارید؟
در شغل و تمام جنبه‌های زندگی مالی‌تان، دارای تصور شخصی هستید.

با تفکر مثبت، نسبت به میزان درآمد و تلاش برای دست‌یابی به این مقدار پول، تصور شخصی دارید. همچنین، نسبت به سرعت پیشرفت و ارتقای درآمدتان در هر سال نیز دارای تصور شخصی هستید.

3. گاهی از منطقه‌ امن خود خارج شوید
هر تصور شخصی که داشته باشید، نوع تفکرتان نسبت به پول یا هر حوزه‌ای به «منطقه‌ی امنتان» تبدیل می‌شود. همین منطقه‌ی امن باعث می‌شود از پیشرفت جا بمانید و نتوانید عملکردتان را بهبود دهید.

وقتی در حوزه‌ای از زندگی به منطقه‌ی امن وارد شوید، ناخودآگاه سعی می‌کنید در همان منطقه بمانید؛ هرچند ممکن است این حالت کمتر از میزان توانایی‌تان در آن حوزه باشد.

افراد موفق از منطقه‌ی امنشان خارج می‌شوند. در حقیقت، دست‌یابی به پتانسیل واقعی و ایجاد عاداتی همانند افراد موفق این است، که تصور شخصی‌تان را در الگوهای فکری مثبت ایجاد کنید.

ایجاد عادات جدید تفکر مثبت، کاری است که خودتان از عهده‌ی آن برمی‌آیید. با تغییر افکار و احساسات مربوط به توانایی بالقوه‌تان در یک حوزه، بیشتر می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

4. همانند افراد موفق، نگرش مثبت داشته باشید
افراد موفق بسیار مثبت اندیش هستند. تصور شخصی شما، ایده‌آل شخصی شما است. این همان تصویر مطلوبی است که از خودتان دارید؛ انگار بهترین فردی هستید که می‌توانید باشید.

تصور شخصی شما از طریق آرزوها، اهداف، امیدها و رؤیا‌پردازی‌هایتان درباره‌ی آینده و همراه با خوبی‌ها و ویژگی‌های مثبتی که در خود و دیگران تحسین می‌کنید، شکل می‌گیرند. این دو ترکیبی هستند که با تفکر مثبت درباره‌ی بهترین فردی که می‌خواهید باشید و داشتن بهترین زندگی که لایق آن هستید، به وجود می‌آیند.

افراد موفق و شاد، ایده آل‌های شخصی تعیین شده‌ای داشته و تصوراتی از چیزی که دوست دارند، به آن احترام گذاشته و آن را تحسین می‌کنند، دارند. افراد موفق تصورات مثبتی درباره‌ی ارزش‌ها و خصوصیات مردمانی که دوست دارند همانند آن‌ها باشند، دارند. خود را فرد فوق‌العاده‌ای بدانید که توانایی‌ها و استعدادهای کشف نشده و شگفت‌انگیز زیادی دارید.

هر موفقیتی که تاکنون در زندگی‌تان به دست آورده‌اید، بخش کوچکی از چیزی است که برایتان ممکن است. این باور را در خود به وجود آورید که هیچ محدودیتی در کاری که می‌توانید انجام دهید و فردی که می‌توانید باشید وجود ندارد؛ به جز محدودیت‌هایی که خودتان و با تفکر ناچیزتان برای خود ایجاد کرده‌اید.

با دنبال کردن این چهار گام و کنترل روی بهبود تصور شخصی‌تان از طریق تفکر مثبت، به موفقیت قابل توجهی می‌رسید. بنابراین قادر خواهید بود در سال‌های آینده نسبت به افراد متوسط، به پیشرفت بیشتری دست یابید.

منبع : یوکن


ویکیپلاست مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟