یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 12 تیر 1400/ شماره 315
ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی،عبور میانگین ماهانه دلار نیمایی از مرز 21 هزار و 500،دلار صرافی، هفته را کاهشی آغاز کرد،قیمت بازار به پیشواز افزایش رفتند،پایان هفته نفت با 76 دلار،بورس تهران، منفی شد

 

خبر مرتبط:

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 9 تیر 1400/ شماره 314

ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 2 جولای 2021، امروز در ویکی پلاست در حالی منتشر شد که قیمت ها در برخی گروه‌ها مانند ABS، پی وی سی و مقاوم روندی کاهشی و در برخی گروه مانند سبک فیلم، سبک خطی و پلی استایرن معمولی افزایشی هستند. سایر گروه ها عمدتا نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشتند. در نشریه آیسیس، نیز کالاها ترکیبی از افزایش و کاهش را تشکیل می‌دهند.

عبور میانگین ماهانه دلار نیمایی از مرز 21 هزار و 500
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 21 هزار و 504 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 6 تیر، به 543 تومان افزایش رسید. فردا، یکشنبه، 13 تیر، پانزدهمین قیمت های پایه، در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی افزایشی است و قیمت های جهانی هم، ترکیبی از کاهش و افزایش هستند.

دلار صرافی، هفته را کاهشی آغاز کرد
هر چند قیمت شروع صرافی بانک ملی امروز، همان 24 هزار و 979 تومان پنجشنبه بود، ولی در ادامه با 31 تومان کاهش، هر دلار صرافی ملی تا ساعت 15:00، 24 هزار و 948 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم امروز، به 25 هزار و 150 تومان، رسید تا فاصله دلار صرافی و ملی به 202 تومان برسد.

قیمت بازار به پیشواز افزایش رفتند
رشد بی وقفه دلار نیمایی، باعث شد قیمت های بازار همگی صعودی شوند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس بیشترین رشد را گروه سبک خطی داشت که بین 800 تا 1100 تومان نسبت به آخرین قیمت هفته قبل، افزایش قیمت داشت. گروه پ پ ها نیز روندی افزایشی داشتند و 100 تا 700 تومان افزایش را نسبت به قیمت های پنجشنبه رقم زدند.

پایان هفته نفت با 76 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 76 دلار آغاز کرده بود، این هفته بین قیمت 74 تا 76 دلار نوسان داشت و روز جمعه نیز هفته را با 76 پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 76 دلار و 17 سنت.

بورس تهران، منفی شد
بورس تهران، که ابتدای معاملات امروز، روند افزایشی داشت در ادامه کاهشی شد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 10 هزار و 922 واحد اُفت به 1 میلیون و 246 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟