جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

نشانه هایی که از عدم سازگاری سرمایه گذار جدید با کسب و کار شما خبر می دهند
شما از بخش ترسناک تامین منابع مالی و پیدا کردن سرمایه گذار برای کسب و کار نوپای خود عبور کرده اید. حال می توانید با خیال راحت به ادامه ی روند کار بپردازید؛ چرا که در حال حاضر به چیزی دست یافته اید که بسیاری از کارآفرینان دیگر به دنبال آن هستند.

از حالا به بعد، بخش سراشیبی مسیر را طی خواهید کرد؛ یا حداقل اینکه تمام اینها باورهای شماست.پول و منابع مالی تنها بخشی از قرارداد شما هستند؛ بخش های دیگر را سرمایه گذار شما به عهده دارد. برخی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند که کنترل اوضاع را به دست بگیرند.

شما باید آنها را به صورت ماهانه مدیریت کنید؛ حتی اگر علیرغم میل باطنی آنها باشد. سرمایه گذاران به دو دسته ی فعال و غیر فعال تقسیم می شوند. به عقیده ی بسیاری از افراد، سرمایه گذاران فعال، بهتر هستند؛ شما به کمک، توصیه و راهنمایی های آنها نیاز دارید. آنها یکی از دارایی هایی هستند که شما به ویژه در شرایط دشوار تر، می توانید از آن بهره مند شوید. اما این دسته از سرمایه گذاران نیز به دو دسته ی خوب و بد تقسیم می شوند.

این 5 نشانه از وجود سرمایه گذار فعال بد در گروه شما خبر می دهند. البته به یاد داشته باشید که نظر بنیانگذاران دیگر شرکت را نیز درباره ی فعالیت های سرمایه گذار بپرسید؛ با یوکن همراه شوید:

1- آنها شما را تشویق می کنند که با سرمایه گذاران دیگر همکاری نکنید.
این یکی از نشانه های عدم امنیت سرمایه گذار شماست که هیچگاه یک خصیصه ی خوب به شمار نمی رود. بسیاری از راهنمایان عرصه ی کسب و کار پیشنهاد می کنند که از کمک های حداقل دو سرمایه گذار بهره مند شوید. تعادل میان آنها به نفع شما خواهد بود. هر سرمایه گذاری که از ورود سرمایه گذاران دیگر به تیم جلوگیری می کند، راهنمای خوبی نخواهد بود.

2 - سرمایه گذارانی که تامین مالی شرکت هایی با فعالیت یکسان را به عهده دارند.
سرمایه گذاران خوب، سرمایه ی خود را روی یک تم مشخص قرار می دهند. این رویکرد برای آنها بسیار مناسب است؛ علاوه بر اینکه شما نیز می توانید از تخصص آنها در حوزه های مشابه استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که نباید شاهد طرفداری آنها از یک شرکت و رقابت با شرکت دیگر باشید.

آنها روی دو شرکت با فعالیت مشابه سرمایه گذاری کرده اند، اما با یکی از شرکت ها به ضرر شرکت دیگر همکاری می کنند. به یاد داشته باشید که چنین رفتاری را تحت کنترل داشته باشید.

3 - آنها اهداف غیر واقع بینانه را به شما تحمیل می کنند.
با این حقیقت روبرو شوید که آنها به دنبال بازگشت هرچه سریع تر سرمایه ی خود هستند و هرگز این موضوع را فراموش نکنید. اما برخی دیگر نیز وجود دارند که شما را به خروج از عرصه تشویق می کنند و یا شاید حتی بخشی از مدیریت شرکت را با این چشم انداز به عهده دارند. پیشنهاد می کنیم که هدایت شرکت خود را به سمت رشد در دست بگیرید و به یاد داشته باشید که فرصت های خروج، خودشان را سر وقت نمایان می کنند.

4 - برخی از سرمایه گذاران، مدیرعامل یا بنیانگذار را به سرعت اخراج می کنند.
سرمایه گذاران خوب می خواهند روند توسعه ی شما به سمت یک مدیرعامل موفق را شاهد باشند. این یکی از بهترین پیامدها است که برای شرکت نیز منابعی را در بر دارد. به وجود آمدن شرایط دشوار اجتناب ناپذیر است و شما با در نظر داشتن این موضوع می توانید کنترل اوضاع را به خوبی به دست بگیرید.

اما سرمایه گذاران بد به دنبال چنین فرصت هایی هستند تا از آن به عنوان بهانه ای برای کناره گیری شما از کار استفاده کنند. این در حالیست که سرمایه گذاران خوب، با شما همکاری کرده و برای خروج از این شرایط به شما کمک می کنند.

5 - آنها در جلسات هیئت مدیره، موضوع بحث را تحت کنترل خود قرار می دهند.
جلسه های هیئت مدیره باید بحث های استراتژیک را در بر داشته باشد، نه بررسی های حسابداری. سرمایه گذاران خوب این اعتبار را به اشتراک می گذراند؛ این در حالیست که سرمایه گذاران بد، تمامی اعتبار را برای خود می خواهند.

در آخر باید گفت که برای پیدا کردن سرمایه گذار و تامین مالی کسب و کار نوپایی که راه اندازی کرده اید، به شما تبریک می گوییم. اما به یاد داشته باشید که سخت ترین مراحل از همین جا آغاز می شوند. از همان روز اول باید چگونگی مدیریت کردن سرمایه گذار خود را یاد بگیرید و مراقب عواقب آن باشید.

منبع: یوکن
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟