شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

6 موردی که باید به خودمان برای داشتن آن افتخار کنیم
سرزنش مداوم اتفاقی است که برای اغلب افراد رخ می‌دهد. این‌که خودمان را مدام سرزنش کنیم و به دنبال ایراد گرفتن از خود باشیم احساس ناخوشایندی است...

ندای درونی که ممکن است ما را به سمت خودتخریبی بکشاند و عزت نفس‌مان را از بین ببرد. احساس بازنده بودن و کارها را نصفه رها کردن باعث احساس سرخوردگی نمی‌شود، زیرا گاهی افراد موفق نیز با چنین احساسی مواجه می‌شوند، چون خیلی از داشته‌هایشان را ناچیز می‌دانند و برای کارهای خود ارزش قائل نیستند. برای این‌که با خودتخریبی مقابله کرده و عزت نفس‌مان را تقویت کنیم راه‌های زیادی وجود دارد. یکی از این راه‌ها این است لیستی از مواردی تهیه کنید که به داشتن آن‌ افتخار می‌کنید.

1. به مَنش خود افتخار کنید

با آغوش باز به استقبال هر چه زندگی به شما می‌دهد، بروید. این روش باعث می‌شود از دیگران متمایز شوید. با کسانی که با آن‌ها رابطه دارید، دوستانه و با روی باز رفتار کنید. این خصوصیت ساده شما را دوست‌داشتنی و محبوب‌تر می‌کند. اگرچه حفظ اعتماد به نفس هنگام مواجهه با موقعیت‌های جدید، کار سختی است اما با این ویژگی می‌توانید به الگوی خوب صبر و شکیبایی تبدیل شوید.

2. به تجربیات و درس‌هایی که از زندگی گرفته‌اید، افتخار کنید

از شکست نترسید، بلکه با شکست‌ها مواجه شوید، مسئولیت آن‌ها را به گردن بگیرید و از خود مقاومت نشان دهید. کسانی به موفقیت می‌رسند که بعد از شکست، دوباره از جا بلند می‌شوند. باید به نیازهای شخصی‌تان اهمیت دهید تا به سلامت جسم و روح بیشتری دست یابید.

برای افزایش خودآگاهی زمانی را به تفکر و تعمق اختصاص دهید. این روش به شما کمک می‌کند تا درک بهتری نیز از شرایط دیگران داشته باشید.

با رفتارهای خشونت‌آمیز اطراف خود مقابله کنید، خواه این رفتارها در مدرسه برای شما اتفاق بیافتد یا در محله یا هر محیط دیگری؛ با مقابله با آن‌ها می‌توانید در جامعه‌ای که به آن تعلق دارید، جنبشی را آغاز کنید.

بهتر است در محل کار به عنوان فردی که وظیفه‌اش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد شناخته شوید.

3. به دست‌آوردهای خود افتخار کنید

مسیر رسیدن به هدف‌تان را پیدا کرده و هرگز دست‌آوردهای خود را با دیگران مقایسه نکنید. دست‌آوردهای شما متعلق به خودتان است و به همین خاطر شما را به انسان منحصر به فردی تبدیل می‌کند. به دنبال شغلی باشید که از طریق آن خانواده‌ی خود را حمایت کنید، زیرا شما عضو کوچکی از جامعه هستید. روحیه ریسک پذیری ‌را در خود تقویت کنید و به دنبال کاری باشید که باعث خوشحالی‌تان می‌شود؛ زیرا از این طریق می‌توانید به زندگی‌تان معنا بدهید.

4. به تصمیمات مالی خود افتخار کنید

پول زیادی برای آینده خود پس انداز کنید. سعی کنید بدهی کمتری داشته باشید زیرا بدهی کم، نشانه‌ی داشتن سبک زندگی سالم‌تر است. به قدر توان مالی خود خرید کنید. پیش از سرمایه گذاری در بورس، اطلاعات کافی در این باره کسب کنید. خانه‌ای بخرید که مالکیت آن از آنِ شماست و میراثی برای خانواده‌تان به حساب می‌آید.

5. به روابط و مهربانی خود افتخار کنید

همسر و شریک زندگی خود را بیابید، چرا که زندگی مشترک یکی از راه‌های درک سعادت جاودانه است. هیچ دو نفری شبیه به‌هم نیستند، پس تفاوت‌های شریک زندگی خود را بپذیرید. زمانی را برای همراهی با خانواده صرف کنید.

برای درک بهتر احساسات دیگران باید به حرف‌هایشان خوب گوش کنید؛ پس مهارت گوش دادن را در خود تقویت کرده و شنونده‌ی خوبی باشید.

لازم است با دشمنان و منتقدان خود هم مهربان باشید و به نظرات آن‌ها احترام بگذارید. باید بدانید مهربان بودن برای سلامتی‌تان هم مفید است.

به عزیزان‌تان بگویید که دوست‌شان دارید تا ببینید قلب شما مالامال از عشق به آن‌هاست. به کسی که دوستش دارید زنگ بزنید و یا به ملاقاتش بروید، شاید دیگر فرصت دوباره‌ای وجود نداشته باشد.

به کسانی که از یک فاجعه بزرگ زنده مانده‌اند کمک کنید، چرا که کمک‌های شما بسیار موثر است.

به سازمان‌های خیریه کمک کنید تا طعم شادی و خوشبختی واقعی را بچشید.

6. به بدن خود افتخار کنید

بدن خود را دوست داشته باشید و برای سلامتی بیشتر، سبک زندگی بهتری را در پیش بگیرید. در یک مسابقه‌ی دو شرکت کنید. با این کار می‌توانید هم توان فیزیکی خود را محک بزنید و هم برای آزمایش‌های دیگر زندگی خود را آماده کنید.

تا جای ممکن ورزش کنید تا حداقل ده سال جوان‌تر بمانید و زندگی سالم‌تری را تجربه کنید.

 

منبع: یوکن

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
طالب پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
و به خود شیفتگی مبتلا شوید؟
کیش شخصیت از همینجا شروع میشه ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟